Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg har en uke igjen til termin, og har begynt å få bekkenplager. Det gjør vondt nederst i ryggen og stråler nedover venstre ben. Orker ikke å gå i trapper, og i oppoverbakker. Hvis jeg må legge vekt på venstre ben så har jeg lyst til å hyle. Å gå vanlig går greit, kjenner det bare såvidt. Noen som har noen råd? Må jeg unngå all belastning? Har en datter på snart 3 år, prøver å unngå å løfte henne men sånn ellers så bør jeg vel bevege meg hvis ikke stivner jeg jo helt? Er bare så redd for å gjøre vondt verre... Dere som har hatt slike plager, ble de borte kort tid etter fødsel?
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg hadde noen sånne plager tidligere her på nyåret.. Værst fra uke 25 - 30 egentlig! Hjalp meg mye å gå med bekkenbelte!!! Men det strålte liksom like mye nedover begge lårene mine, nå etter uke 34 ca har det vært stabilt og uten symptomer... BANK I BORDET.. Men bekkenbeltet fikk jeg låne av jordmor, og jeg leverer det ikke fra meg i tilfelle det kommer tilbake;) Er 37 uker forresten;)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 3. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2009 Noen flere? Bør jeg oppsøke hjelp eller se det an til etter fødsel om det gir seg?
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 3. april 2009 #4 Skrevet 3. april 2009 Jeg brukte krykker de siste månedene før fødsel pga bekkenplager forrige gang ( Ser jo voldsomt fram til det igjen...kremt) ...Men jeg ble bra igjen vel en-to uker etter fødselen. Dette er jo veldig individuelt,men for min del gikk det strålende bra. Bekkenbelte er virkelig å anbefale! Og skli-laken er veldig bra også. Ønsker deg virkelig god bedring, og legebesøk er veldig opp til deg. Du kan jo vente og se,men det spørs hvor vondt du har vil jeg si...Lykke til!
LykkeligNesodden Skrevet 4. april 2009 #5 Skrevet 4. april 2009 Gå til osteopat med én gang! Jeg ble kvitt alle problemene!
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 5. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2009 Takk til dere som har svart. Tror jeg skal ta en tur til lege i morgen, høre hva hun har å si, hun er veldig ålreit så det skader ikke med en prat uansett. Kanskje hun har noen formening om hva jeg kan gjøre for å bedre situasjonen litt. Osteopat - det kan jeg vel ikke få henvisning til fra lege eller? Er villig til å prøve likevel hvis det ikke blir bedre, men det regnes som alternativ behandling eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå