Kokkeli nyter våren:) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg gjør ikke det. Kunne godt tenkt meg og bare hatt noen skikkelig slufsne klær og uten bh, (syntes det er herlig å gå uten bh), men i tilfelle det banker på døra er jeg allti litt greit kledd, selv om jeg har sløve klær på meg.. Dere da?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg gjør heller ikke det, går stortsett i longs og t sjorte eller college genser når jeg er bare hjemme.
alvis Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Nei, det er ofte joggebukser og t.shirt. Men jeg har alltid bh:) Jeg prøver sminke meg litt i tilfelle det banker på dørren.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 #4 Skrevet 2. april 2009 Ikke hvis jeg bare skal være hjemme, men nå kommer snart våren og da føler jeg meg for å pynte meg litt etter å ha gått i tjukke klær i hele vinter.
Vinden blåser Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 hmm..ordner meg alltid...dvs,gå i greie klær, sminke meg og slikt..Håret derimot fikses hvis jeg plutselig må ut døra..
Vinden blåser Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 men nå er vi jo forskjellige på hva vi mener er å ordne oss litt da... min stelletid på badet tar ca 5 minutter, så må jeg beregne 5 min ekstra hvis jeg skal fikse håret... (til normal bruk altså) er det pynting som skal til derimot må man beregne lengre tid
metaMORfose Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 Jeg prøver å se representabel ut, selv om jeg bare orker å ligge på sofaen (har vært veldig trett i svangerskapet). Jeg grer håret og har på maskara, prøver å dusje hver dag også. Og så er det det med komfortable klær, komfortable klær kan se bra ut! Ofte er det sånn at mennesker som jobber i barnehage ikke kler seg spesielt fint. I bhg der jeg jobber ser vi annerledes på det. Det går an til å se ok ut selv om man jobber med barn, bæsj og snørr. Det gjør noe med selvfølelsen når man føler seg ok. Og så er man jo en servicebedrift, og bør på en eller annen måte ser representabel ut. Digresjon der, men det handler om det samme.
*MariDuBedårer* Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Jeg bryr meg ikke så mye om det skulle banke på døra....men jeg sminker meg og går i greie klær hver dag, for mannen min. hehe pynter meg kun for ham...og eget velvære selvfølgelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå