Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Noen tips til blomsterbutikk som leverer til ullevål sykehus? Veninna mi har nettop født der, og jeg bor langt nord i landet og må derfor vite om en butikk som lager fine buketter og som leverer til ullevål. Noen fra oslo som kan hjelpe?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Kanskje prøve å ringe Ullevål å høre? ellers har du disse som leverer hjemme på døra... http://www.mestergronn.no/?gclid=CIKCrsTZz5kCFUU_3godW1HiuQ Tror kanskje det er lettere... Husker fra sist jeg fødte at det var ikke lett å få med seg alle blomstene hjem fra føden... hehe
Gjest -<<- Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Alle de store kjedene gjør vel det, men jeg troooooor kanskje å mene å ha hørt at det ikke er tillatt med blomster på barsel lenger, og muligens ikke på hotellet heller. Noe sånn allergipreventive greier. Ville ringt og sjekka med sykehuset først i hvert fall.
ingrid73 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Jeg tror ikke det er lov med blomster verken på hotellet eller på barsel på Ullevål. Sikkert bedre å få det levert hjem når de kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå