saa09 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Idag var jeg på ultralyd for å sjekke at alt var som det skulle, men det var det ikke. Jeg har hatt en MA, så i morgen blir det utskraping! Lykke til til alle dere andre!
Abracadabra Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 uff, så trist! føler med deg...og sender deg en trøsteklem...
Har fire go`inger Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Dette var leit. Føler virkelig med deg. Mistet selv på julaften. Håper du blir fort gravid igjen, når du er klar for det. Trøsteklem,
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Beklager virkelig tapet ditt.. det er så trist når noe sånt skjer.. Du kan nok føle en "ensom sorg" fremover. Ikke alle rundt deg kommer til å klare å sette seg inn i hvor hardt et tidlig tap av en baby kan være. Råder deg til å være åpen med alle om hvordan dette er. Lykke til videre.
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Beklager virkelig tapet ditt.. det er så trist når noe sånt skjer.. Du kan nok føle en "ensom sorg" fremover. Ikke alle rundt deg kommer til å klare å sette seg inn i hvor hardt et tidlig tap av en baby kan være. Råder deg til å være åpen med alle om hvordan dette er. Lykke til videre.
Mamma_til_isabella Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Vil bare sende deg en god klem for det vet jeg at du trenger! Er akkurat 1 år siden jeg var på ul og fikk beskjed om at jeg hadde ma.Var i uke 13 og fikk utskrapning dagen etter som deg. Det er tungt nå.Men pass godt på deg selv.Spiren kommer til å sitte neste gang.Sjansen for at det skal gå galt to ganger etter hverandre er så utrolig liten.Ønsker deg masse lykke til!
EnJente_m_2Jenter Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Huff så trist kjære deg, dette hadde jeg ikke ventet fra deg. Håper du tar godt vare på deg selv og sørger for å ha noen rundt deg. Hvor langt var du på vei nå egentlig ? Sa de noe om når det gikk galt ? Sender deg mange gode klemmer og håper virkelig vi ser deg her inne snart snart igjen !
saa09 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2009 Tusen takk for fine meldinger, det setter jeg pris på. Jeg var 10 uker på vei lenger enn jeg selv trodde, og han mente det gikk galt i uke 8, det så sånn ut på størrelsen. Jeg har heldigvis mange rundt meg som støtter, men det er tøft allikevel. Jeg var så veldig overbevist om at det gikk fint, nettopp fordi jeg er så kvalm osv osv, men det gjorde det altså ikke. Gynekologen anbefalte to normale menstruasjoner etter utskarpningen, før vi setter igang igjen. Håper det klaffer fort neste gang også, så får jeg bare krysse fingrene.
EnJente_m_2Jenter Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Huffda, men hvordan kan han si at du var 10 uker på vei, om det gikk galt i uke 8 ? Er det ikke da litt vanskelig å si hvor langt du er på vei ? Føler sånn med deg, altså du aner ikke. Jeg sitter jo selv her og har hypermesis og er kvalm hele tiden, og tenker, jaja da er jo alt bra, men det har altså ingenting å si Huff dette er ikke noe moro, det første trimesteret skal neimen ikke være lett. I tillegg så har du jo som du sier følt så på det å være gravid, og faktisk vært gravid kjempelenge også. Det føles så urettferdig. Jeg måtte si det til sambo igår, jeg har slitt med hypermesis, og det er FORFERDELIG, og tenk om det da går galt i feks uke 10, det føles jo så utrolig urettferdig. Sykemeldt fra jobb og alt som er, livet er satt på hold så lenge også sitter man igjen med en fæl opplevelse ! Jeg synes du er knalltøff og jeg venter på at du skal klare det igjen !!! De sier ofte at man bør vente to mensner, men de fleste venter vel bare på en og det går helt fint det også. Så klart opp til deg Igjen GOD KLEM !
Mamma_til_isabella Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Ville fulgt rådet til gyn din.For å få best opptimale forhold.Alle cellene blir byttet og det ligger best til rette for et nytt svangerskap.Vent to perioder før dere begynner igjen.Da er du mer klar for det selv også!Det kommer veldig mange reaksjoner etter en abort å det merker kroppen din godt.Verden er urettferdig det vet jeg.Men tenk at det som regel er noe feil med de fostrene som går til grunne. Men etter utskrapning sitter som regel spiren for igjen:-)Å neste gang går det bra:)Ønsker deg masse masse lykke til!God klem
lioness* Skrevet 2. april 2009 #11 Skrevet 2. april 2009 Det er forferdelig tungt å oppleve en MA, og som andre her sier så kan det nok være at det kommer noen reaksjoner i etterkant. Jeg hadde masse følelser av sinne, tomhet, sorg og ensomhet - og det er helt naturlig. Man ha jo mistet noe man virkelig ønsket seg og trodde skulle bli en realitet. Heldigvis går det mye bedre etterhvert, og i ettertid går alt helt fint! Håper du lykkes med å bli gravid igjen snart, og at alt går bra da. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå