Gå til innhold

Søskenvogn eller ikke...?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Lurer på om noen av dere med barn fra før tenker å kjøpe søskenvogn?

Det kommer til å bli 2 år og 3 mnd mellom mine, er så usikker på om vi trenger det. Største sover enda på dagtid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på:)

blir 2år og nesten 3mnd mellom mine også:)

Vurderer søskenvogn eller bare et søskensete. Vanskelig altså!

Skrevet

Hos oss blir det 2,5 år mellom, og vi tenker kjøpe søskenvogn. Da er det mulig å få med seg begge ungene alene, uten av 2-åringen skal løpe avgårde og undersøke alt mulig. Dessuten er han ikke alltid så glad i å gå selv, og sover fremdeles på dagtid. Jeg tenker den blir god å ha på vei til barnehagen, når vi skal til svigers i oslo og div.. Noen venner av meg har barn på 5 og 3 og de sitter stadig vekk i søskenvognen enda, kan være god å ha lenge den...

Skrevet

Min venninne har akkurat 2 år mellom barna sine, og kjøpte søskenvogn. Jeg får 3 års forskjell, og tenkte å droppe det. Det er bare i helger det kan være aktuelt, da er ofte pappaen med, eller jeg kan bære babyen i sjal og ha storejenta i sportsvogn.

Skrevet

Vi får 1 år og 8 mnd mellom vidunderene så kommer til å kjøpe søskenvogn:) har veldig lyst på tfk twinner twist duo.. men den er jo veldig dyr...

Skrevet

Min nr 3 og nr 4 hadde jeg 2 år og 4 mnder mellom. Hadde stor glede av søskenvogen (kjøpte en brukt)

Nå var storebror mye hjemme og vi gikk turer sammen. Koselig. Han sov godt i den og han følte seg nok litt spesiell når lillesøster og han delte noe :)

Syntes også det var greit å kunne montere han fast i den på butikken. Ikke så lett å løpe etter toåringen og dra på en baby.. fikk prøvd det en del ganger også.. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...