TøffiTrynet☠ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hehe.. Den klassiske middagstråden.. I dag skal vi har pastaskruer med kjøttsaus. Og det er ikke fullkornspasta, og kjøttsausen består av stekt kjøttdeig med Dolmioglass.... Jeg må være sprø som gir barna mine noe sånt... Knis... ;p Skal vel også ha hvetebaguetter og smør ved siden av. Huff... Det blir godt!!
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Laksefileter, potet, agurksalat og rømme (dressing til meg).
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 idag er det bare meg, så blir sikkert en skinkesalat eller noe slikt
Gjest Gul stjerne Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Er helt skutt og orker ikke lage middag. Er guttene heldig blir det frossenpizza.
hundemamma ♥ Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Vegetar pai med salat. Mini kommer nok bare til å spise eggestanden og paiskallet. Får koke noen gulerøtter til henne utenom så blir hun glad. Ellers kan hun få en pølse i tillegg (slemme slemme meg hehe)
Gjest -<<- Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Urtestekt torsk med potetmos og grønnsaker.
En,to,sju,ti Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Skikkelig gode pannekaker:) JEG har fått dilla på pannekaker.
☆lillastjerne☆ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 Da ble det bestemt at vi skal ha meksikansk gryterett i tortillalefser, med salat ved. Sambo's favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå