Gå til innhold

Alternativ til stelleveske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes de stelleveskene man får kjøpt på barnas hus og babyshop er så dyre..

Noen som har tips om hvor man kan få tak i billige stellevesker eller 'alternative' vesker med praktiske lommer? Kan jo evt. kjøpe en stellematte på ikea ved siden av..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der kom vist begge innleggene opp ja.. Trodde ikke det første kom igjennom:)

Håper på svar!!

Skrevet

hva med slik skulderveske, husker det var in for lenge siden;) men de kan jo henges på vogna og har endel rom...

kjøper du stelleveske angrer du nok ikke.. min sønn er snart 3 år og vi har den samme stellevesken fortsatt... kjøpte en enkel og grei brio stelleveske i svart... nå venter vi nr to og kommer nok til å bruke den fortsatt;)

Skrevet

jeg er veskoman selv så jeg har en del stellevesker...kremt... og den beste jeg har hatt var ikke en stelleveske, men en tote bag jeg kjøpte på nett! den kjøpte jeg egentlig til meg selv men den ble helt junior sin ganske fort, bare fordi den var så praktisk....

skal se om jeg finner en link...

http://baggallini.bagyou.com/ttp/Baggallini-Expandable-Tote-Crinkle-Nylon-/cPath/22/products_id/711/brands_id/28.html

der var den. nå må jeg si at den går såååvidt over hanken på emmaljunga softyen min, den gikk ikke på combivognen, men der la jeg den bare under eller hadde den på skulderen. det er en del utvendige lommer og et par små innvendige, og den er UTROLIG stor og veldig slitesterk pluss - tja vil ikke si vannavstøtende men den blir ikke så våt så fort som mange andre (har bodd i bergen). behagelig på skulderen, og litt stilig også synes jeg!

men som en over her sier, du vil ikke angre på stellebagkjøp, tror de fleste bruker dem myyyye... ;-)

Skrevet

Nå har jeg ikke noe konkret tips om butikk til deg, men ville fortelle at jeg har brukt en firkantet veske i skinn som samboeren egentlig kjøpte til laptopen. Funksjonell, helt super ute selv i snø og regn, maskulin nok til at pappaen gjerne bærer den rundt. Og så kostet den et par hundre kroner på tilbudsstativet i en av disse veskekjedebutikkene.

Skrevet

Jeg synes generellt vesker er upraktiske og elsker sekk jeg. Anbefales på det sterkeste:-)

Skrevet

Med minstemann var jeg så møkk lei stellevesker, at jeg bare tok et kleskift og 2 bleier og la i en pose under vognen når vi skulle ut, hehe...

Ellers så har de noen svarte og helt greie til ca 200 kr på bl.a Barnas Hus.

Skrevet

Vi bruker en vanlig skulderveske som jeg kjøpte på H&M i ungdomsavdelingen. Var flaskelommer på utsiden, sikkert egentlig til brusflasker, men der passer både tåteflasker og tutkopper perfekt inn :D

Kostet vel 150kr ca :D

Skrevet

bruker sekk. bor i 4 etg, så greit å kunne bære på ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...