Prinsen & spiren Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Har nettopp bestilt tur med danskebåten til Køben i påsken, og mulig det frister med et bad. Men mener jeg leste noe her inne ang gravide og boblebad? Hm , her tar man ingen sjansen
Juni prinsesse Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Det advares mot å bruke boblebad fordi når du er gravid kan blodtrykket ditt lettere bli lavt, enn ellers. Dette kan føre til at du besvimer. En annen ting er at offentlige boblebad ofte er fulle av bakterier uansett hvor rengjorte de er, en unødig risk og ta. Fra Uke 27 på siden her... Ellers leste jeg nettopp at gravide ikke bør være i badekar eller basseng i det hele tatt de fire siste ukene - for da er det vanskelig å oppdage om vannet skulle gå.. ;o)
Perledykkeren Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Heisann. Jeg ville nok desverre holdt meg unna ja. Det ene er varmen, det er ikke jeg så opptatt av for jeg bader i varmt vann i badekaret hele tiden likevel og i boblebad har jeg alltid meed meg kaldt vann og er ikke oppi så lenge av gangen.....men når det kommer til bakterier etc så ville jeg ikke tatt sjansen....... Privat hos noen du kjenner godt og vet er nøye med renholdet og utskifting av vann ville jeg bare nytt det men ikke noe offentlig sted desverre.......
Prinsen & spiren Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Takk, takk jenter ) Da holder jeg meg unna badeland;)
*toppris* Skrevet 2. april 2009 #5 Skrevet 2. april 2009 fikks elv beskjed om det soms tår over ang ikke de siste ukene... men å bade i offentlige bad før den tid var null problem siden det som regel er plenty med klor osv som skal drepe bakteriene...
Mimmi84 Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 men hva med isbading da? eller rettere sakt bade i fjorden nå? har så forferdelig lyst. her gjort det de siste 7 årene. noen sier det er helt greit, andre sier "det ville jeg ikke gjort",,, men det bunner mest i at de ikke vet eller ikke har fått spørsmålet før. en sa i dag at det ikke var så lurt på grunn av forkjølelse, men jeg har ALDRI blitt det minste syk av det. men får ungen kullesjokk eller no annet farlig? er jo bare snakk om å løpe utti, svømme et par tak også opp igjen..
nesten30 Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 En bør nok unngå boblebad av grunnene over ja........ pluss atved offentlige boblebad vet du aldri hvor godt renholdet er
Mamma_til_isabella Skrevet 2. april 2009 #9 Skrevet 2. april 2009 Det kan visst også riste løs fosteret når det har festet seg i siste del!
Mammarama=) Skrevet 3. april 2009 #10 Skrevet 3. april 2009 Jeg bada i boblebad for et par uker siden var da 25 uker på vei. Fikk endel kynnere av de hardeste strålene.Men ved moderat trykk føltes det bare veldig behageligt.. Jeg hadde på forhånd snakket med legen, å ha sa at det var bare å prøve Så lenge slimproppen ikke har gått er det stengt av for bakterier.. Men ble jeg uvell burde jeg slutte av straks. Og burde heller ikke være alene...Hadde med meg min kjære som passet på meg=)
Sweet Georgia Brown Skrevet 3. april 2009 #11 Skrevet 3. april 2009 Jag glädjer mej till att bada i bubbelpoolen på hytta till svigers i påsk. Man kan ju styra bubbler och tempratur själv, och tänk så härligt att ligga och njuta en iskall munkholm och se ut över fjorden..! Får ta pauser och svalka sig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå