Gå til innhold

Hva er det med folk som bare buser ut med alt de tenker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt lei meg i går.. hadde bursdagsselskap her hjemme for yngstemann, familieselskap med rundt 12 personer. Jeg holdt på å finne frem maten på kjøkkenet, kokte kaffe og diverse, så kommer mormora mi inn.. kikker litt opp og ned på meg og utbryter: har du lagt på deg eller? Synes det ser ut som du har lagt på deg jeg.. hun kikker lenge på magen min.. kjenner det koker inni meg, hva er det for en ting å si når jeg står og skal servere folk mat i et selskap.. Fikk mest lyst å gå å legge meg, men måtte jo bare late som ingenting. Var i tillegg trøtt og sliten etter nattevåk de siste nettene pga syke barn..

Mamma er akkurat lik, bare buser ut med slikt til folk.. forresten hadde ingen av de likt å få slike kommentarer tilbake.

Til opplysning har jeg lagt på meg ca 5 kg etter ammeslutt, men har hatt stabil vekt siden desember nå..og gått ned 1,5 kg siste mnd. Så veier hele 3,5 kg mer enn før jeg ble gravid!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får få deg en slik t-skjorte som mannen min har, med påskriften:

Jeg er feit

Du er dum

Jeg kan slanke meg

Du får bite tilbake da, når de er slik begge to så er det jo tydeligvis noe din mor har lært fra din mormor, og typisk at de ikke hadde tålt å høre det tilbake. De må nok bare få høre det selv noen ganger (om ikke akkurat ang. veka, så kanskje noe annet du kan kritisere dem for) - så lærer de kanskje.

Skrevet

Tror aldri de lærer.. spesielt ikke mormor. En gang sa hun til mamma at hun så ut som en heks på håret på julaften, fordi hun syntes det var farget for mørkt... de er sprø!

Skrevet

Hun lurte nok egentlig på om du var gravid igjen, og eldre mennesker stiller ikke det spørsmålet rett ut (usømmelig å hentyde til sex veit)... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...