snellaogsprella+enpåvei:) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Tenker på hvor tiden bare raser avgårde... Full fart i dag med selskap og en litt giret bursdagsjente!
Bettamor - venter nr 2 - ♂ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye med bursdagsjente :-) Ja, tida går veldig fort! Jenta mi blir 4 i november :-)
md71#mamma# Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så masse. Har selv en sønn som blir 16 år i dag. Har i tillegg vært på tidlig UL i dag. Alt sto bra til, og termin er 15 oktober!!!!! Dette er med andre ord en dag som vil bli husket veeeeldig lenge ;-)
Johan Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye med 4-åringen! Ja, tiden flyr noe helt vanvittig. Min er bare 2 enda, men jeg synes jo han nettopp ble født. Helt rart at vi skal ha ny baby. Vi må huske å nyte småbarnstiden oppi alt stresset og!!! Lykke til med feiring. Klem
Tidemann Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer! jeg har en som blir syv i neste uke! ojoj... kjempegøy å se hvor store og flotte barn man har fått
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå