Scoobydoo Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Og jeg som skulle være flink pike å holde meg til i hvert fall fredag. Not! Har ikke IKM før til helgen en gang, så vet det kan være for tidlig å teste, men herlighet så vanskelig det er å holde seg når skapet er fullt av tester. Jeg må bare innse at jeg er en oppriktig testoman, og at jeg kommer til å teste hver eneste dag frem til den hersens tanta viser seg. Hvis hun gjør det,da.... Spen, spent!! Noen andre med IKM til helgen som har testet seg?
Lykkebabis! Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei. Måtte le litt; artig måte å si at testen var negativ. Må ikke teste før ikm da vet du, lille venn, da blir en stort sett skuffet (det blir en jo jaggu meg når den er negativ etter ikm også da!). Har ikm mandag, og jeg skal bare ikke røre en test før tirsdag. Utrolig vanskelig, men det er jo faktisk for tidlig før det. Ønsker deg lykke lykke lykke til - og utfordrer deg til å ikke ta en eneste test før selv ikm dagen (helst dagen etter. Vet det er syyyyyykt vanskelig og vet du har vært her en stund. Har lekt her inne siden i sommer og mistet i september, så jeg jeg er ganske dreven på BIM nå. Irriternde nok. Nå er det vår tur! Basta. Lykke lykke til med testing TIL HELGEN:-) He he
Scoobydoo Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 ÅÅÅÅÅ, Lykkenrbabis!! (kult nick). Nå gir du meg en skikkelig tøff utfordring, altså. Hmmmmm, skal jeg gå med på den da??? Tenke, tenke.... Vet jo at det utrolig dumt å teste før IKM, men synes til stadighet at det er heldige damer som tester positivt her opptil flere dager før IKM, og da blir fristelsen for stor... Hmmmm, kan ikke love noe her og nå, men jeg pleier å ta til meg utfordringer som blir servert, så dette skal jeg sannelig tenke godt på! Så kjedelig at du mistet:-( Ønsker deg også masse masse lykke til nå, den skal bare sitte!!! Vi vil jo så gjerne over i et annet forum her snart. Lykke til med testing på tirsdag- ja for det blir jo testing på deg da i og med at du ikke får mensen på mandag!!!! Tvi, tvi:-)))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå