mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Lille Eirik kom tre uker for tidlig. hadde jo et håp om å føde litt før terminen, men ikke 3 uker før. ligge vel i familien =) men alt gikk bra å var i aktiv fødsel i 5.5 timer, godt gjort når man er 1 gangs fødende?? eller? jaja, nå er vi hjemme å vi koser oss, ble født med ei tann, så den må vi trekke. mor gruver seg veldig mye til det. lykke til alle sammen. og til dere som skal føde på A hus, gled dere til å møte de greie menneskende som jobber på føden og barsel, de er unike =)
Snuppa & llillebror Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer da!! Om det ikke var en aprilsnarr...
Snuppa & llillebror Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Da får du bare kose deg hjemme med babysen... selv skal jeg ligge rett i i 7 uker til med bekkenløsning og høyt BT!! Er lei.... GRATULERER IGJEN!!
manne86 Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 hvorfor må du trekke??da får han jo ikke den tannen før om mange år..hm el??
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 gratulere så masse jg fødte en liten eirik på torsdag,4 uker før termin hehe kos dere masse er tredjegangs men er like fantastisk hver gang
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye! Men skjønner ikke hvorfor de skal trekke tanna? Kjenner flere babyer som er født med tan, og dehar aldri gjort noe med det...
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 tusen takk alle sammen=) Jeg spurte jm som igjen spurte barnelegen, hun sa at tanna trolig vil bli løs og da kan eirik få den i halsen, derfor. men en annen jm sa at de trekte tennene før og ikke nå. så jeg spurte to stk for å være på den sikre siden. på poliklinikken sa de at den må trekkes, men på barsel så sa de at de brukte å gjøre det før. Så får vi se hva som skjer. gruver meg litt til det da..
*juble juble* Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 har aldri hørt om å trekke melketenner som er der ved fødsel.... da får han jo ikke den tanna før voksen-tennene kommer... vil du virkelig det???? Kjenner ei lita jente som ble født med en tann og den fikk være der den=) det var ikke snakk om noe annet heller... uansett gratulerer masse=)
kittecat *guttutenpåoginni* Skrevet 1. april 2009 #11 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer med gutten din:) Ei god venninde av meg fødte for to uker siden, jenta hennes ble født med ei tann foran..hun måtte trekke den:) hun fikk utrolig sår under ammingen pga den tanna på puppen sin hehe.. babyen fikk pupp før og etter tanntrekking og sov igjennom det hele så tror nok og håper det går like bra for deg å Lykke til!
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2009 jm og helsesøster sier at han har 3 sett med tenner=) slik at han vil få melketennene sine når den tid kommer =) men håper at han slipper å trekke, i og med at at dere har erfaringer og kjenner folk som har født barn med tenner og de slapp så håper jeg at han slipper
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2009 jm og helsesøster sier at han har 3 sett med tenner=) slik at han vil få melketennene sine når den tid kommer =) men håper at han slipper å trekke, i og med at at dere har erfaringer og kjenner folk som har født barn med tenner og de slapp så håper jeg at han slipper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå