Gå til innhold

Feiltolkede sangtekster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg måtte le litt av meg selv da jeg satt og sang med på Michael Jacksons "Billie Jean" og oppdaget at teksten:

"People always told me. Be careful what you do. And don't go around

making young girls' hot" faktisk var "breaking young girls hearts"..

Noen fler som har noen mistolkede tekster å by på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe! :)

For en stund siden var det en artikkel på nett der de nevnte flere som var veldig artige. Den beste var fra en U2 sang der "She moves in mysterious ways." ble til "Shamu, the mysterious whale."!! Fantastisk, ler hver gang jeg tenker på den. :D

Gjest eelis+spire
Skrevet

En jeg gikk på skole med for et par år siden sang på "Promiscuous girl" av Nelly Furtado og Timbaland, og fikk tittelen til å bli "Hey, mysterious girl", hehe ;-)

Skrevet

Ehm, pinlig, men til Michael Jacksons Billie Jean - har jeg alltid sunget:

'a bitter change at my love'- og så er det jo 'billie jean is not my lover'.... huffameg... :)

Skrevet

hehe, artig. Digga den med U2. Har syngt mye feil selv, men kommer ikke på noe nå. synd...

Skrevet

har alltid sunget "don't go Jason waterfalls" mens det egentlig er "Don't go Chasing waterfalls" ;)

går på den hveer gang.

Skrevet

En venninne av meg trodde at sangen til Vengaboys gikk slik: "Hey, we´re going to eat pizza" istedenfor "Hey, we´re going to Ibiza". Forsto aldri hvorfor de måtte "back to the island" for å spise pizza :P

Skrevet

http://www.kissthisguy.com/index.php

her er maaaaasse morsomt, hehe! må av og til lete litt, det virker som om folk legger inn selvkomponerte "feiltolkninger" av og til, men innimellom er det jo mye gull. feks det som hjemmesiden fikk navnet av - jimi hendrix m/ purple haze. teksten er "excuse me while i kiss the sky", og det er visst mange som tror han sier "excuse me while i kiss this guy"...!!!

Skrevet

Hehe :)

Jeg kjenner en som pleide å synge "it's a rainy day halleluja...." Istedenfor "it's raining men..."

Skrevet

bryan adams: "I got my first real sex dream"..som er "I got my first real 6 string"(som er en gitar..)

Skrevet

HA den var knallgod!!! ler meg ihjel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...