Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hjelp, kjenner den ene ytre kjønnsleppa har hovnet skikkelig opp, kjennes som en stor kul! Er generelt vanvittig hoven i underlivet også! Er dette vanlig eller?? Er bare i uke 22...Hva ER dette for noe?!! Tenker kreft umiddelbart, brrr...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 kan være en skikkelig stor kvise (kong).... ikke noe gøy selvsagt, men ikke helt uvanlig.... har hatt et par sånne og de kan bli ganske svære... ufattelig vonde og usigelig grusomt når det omsider er mulig å få hull på dem... men etterpå blir de borte ganske fort. ellers er det vel ganske vanlig med hovent underliv i svangerskapet? jeg hadde det med begge mine i allefall.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 jeg hadde et innlegg her igår om soppinfeksjon. kan bli hoven av det også, om du har soppinfeksjon som er underbeahandlet. svir og klør og gjorde vondt for noen dager siden. Har nektet mannen sex da for å si det mildt. var vanskelig å ta knekken på denne. har tatt to runder med vagitorier og smører med canesten krem. fikk tips om å kutte ut sukker og melk. og egentlig stivelse, men det tror jeg blir litt vanskelig. mener også at det skal være bra å drikke ltt apelsinjuice. jeg er også gravid. var mye plaget med sopp i første svangerskap også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå