Gå til innhold

Takk for meg...


carmencita

Anbefalte innlegg

Var på tidlig UL før helga, 11 uker på vei.

Det viste oss desverre et dødt forster, som nok sluttet å leve ca 10 uker gammelt.

 

Nå er det 3. gang jeg mister på godt under 1 år, så nå får vi utredning for å se hva som må gjøres for å kunne bære fram et barn igjen. Heldigvis har vi 1 barn fra før, så vi vet at det er håp, og skal nok greie å få det til igjen. Men akkurat nå er alt bare vondt og trist og føles fryktleig urettferdigt.

 

Masse lykke til allesammen - håper dere får noen fine mnd fram mot oktober.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist Carmencita! Husker du nevnte dette før, og jeg har håpet for din del at alt ville gå godt. Håper du får god oppfølging og at de finner ut av det. Du har jo en liten en fra før, og det SKAL gå godt igjen :-) !

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forferdelig triste greier :( skal selv til jordmor på fredag og sjekke om det er noe liv inni magen min. Gruer meg veldig, samtidig som jeg gleder meg. Får bare håpe det er noe liv der inne :)

 

Håper ditt neste forsøk blir vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,nei,nei.....Uff, så trist!

Dette er jo 4rde gangen jeg er gravid på halvannet år nå.... Og frykten er å miste igjen! Om man mister 2 eller flere ganger på rad så blir en helt matt.... Jeg håper inderlig at du får en hurtig utredning som kan gi deg de svar du søker,og at du er tilbake her så snart som mulig...Med all hjelp og støtte rundt deg... Vanvittig trist at du opplevde dette... Lykke til videre og ja,det er fryktelig fryktelig urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...