min tur snart? Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Som håper at den selvsagt ikke kommer?? Denne vente tia etter EL er laaaang:-(
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Eg tror eg ligge på den 12-13'de...ca...el kom litt før "kalenderen". Hehe. Så ja..eg e heilt enig..ventetida e LANG! Teste du etter el på noen måte, eller går du ut ifra "kalederen"?? Eg har litt uregelemessig syklus (bare et par dager fra og te) så eg bruke el tester på å vær sikker på me treffe!
min tur snart? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Jeg har også hatt litt uregelmessig syklus de siste mnd,men tok CB eggl.test denne mnd.
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Det blir litt mere spennande når me vett det klaffe da! Det må eg sei!! Åååh..må bli påske nååå!!
min tur snart? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2009 jaaaaa...og måtte det bli baby på oss...krysser fingre og tær:-)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Jaaa....har sååå lyst på julebaby!! E det første du prøve på eller har du noen fra før?!
min tur snart? Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg har ei datter på 6 år fra før,og jeg slutta på p-pilla for 1,5 år siden!!!!! får jo 2 enebarn nå,men men.. første gang jeg var gravid satt den i box før vi egentlig prøvde,men denne gangen er det vrient...blir jo gal av å vente og prøve...Du da? har du noen fra før?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Eg prøve på min første!! Gubben har ein liten tass fra før, så vett jaffal at det ikkje e han som e problemet om det ikkje skjer noe. Han e lika spent som meg da, for han får omtrent ikkje se guttungen sin (x blei heilt "tilfeldigvis" gravid rett før det blei slutt......) ...desverre.. Finnes no kvinnfolk som e spik spenna gærne i huet og ikkje veit ka som e best for verken segsjøl eller ungane sine...off.. Men men!! Så me føle oss som førstegangs begge to da. Så e spennande..begge e ganske i hundre og gira på at me vil detta nå...!!
Spaniella Skrevet 1. april 2009 #9 Skrevet 1. april 2009 Jeg har satt 15. april som mest sannsynlig IKM. Har vært ustabil i syklusene siden januar, så vet ikke helt sikkert, men håper det blir baby eller kort syklus så jeg kan prøve igjen FORT! Og ventetiden er uutholdeliiiiiig....
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 1. april 2009 #10 Skrevet 1. april 2009 Heilt enig...hvis egget ikkje fester seg så kan en vel bare få mensen med ein gang vel!??! Sleppe å vente dei to ukene..hehe...!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå