Gå til innhold

Hjelp meg å velge navn!! :) Pleas! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei Emma fra før av og vi har et kort etternavn på fire bokstaver.

Det er litt viktig for meg at navnene passer til hverandre, er litt gammeldagse/ lite brukte...

Når det gjelder jentenavn så er førstevalget SARAH, men dersom mer jeg tenker på det, blir jeg litt usikker.. men jeg vil no allefall ha to klare navn på begge kjønn, tilfelle jeg ser at SARAH ikke passer til jenteungen.

Så har dere flere forslag til jentenavn?

Har tenkt litt på

KLAUDIA

NADJA

hva synes dere om de??

Når det gjelder guttenavn, så er NICOLAS på førstevalg, og gutte navnet skal begynne på N, etter sin farfar.

Vil gjerne ha forslag.

Tusen takk!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en vanvittig jungel av navn der ute, så du kan nok ikke be oss om å velge navn for deg. Emma er et fint navn synes jeg, men det er jo ikke lite brukt? Det er jo ikke Sara(h) heller. Liker godt Sara(h) også, jeg, men det er nesten halvparten av jentene som heter det (dessverre?). Nadia synes jeg var et pent navn, mens Claudia ikke så mye. (Foretrekker heller disse stavemåtene i så fall). Nicolas, Nicklas, Nicolai osv er også helt ok navn, men jeg tror ikke jeg ville ha valgt dem selv.

Ellers er det mange fine guttenavn på N;

Nidar

Noa(h)

Nias

Nils

Lykke til med å velge navn! Det kan jo være at navnet ikke kommer til deg før etter at barnet er født? :)

Skrevet

Her vi bor er det navnene jeg skrev opp veldig lite brukt.. Vet om ingen selv. Og det er litt fint synes jeg, hvis ingen i nabokretsen osv her det navnet. Men de er helt sikkert brukt ellers mye i Norge, og det er helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...