Gå til innhold

Det fascinerende med undergangsnevrotikerne

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. er deres skamløse tro på at de er opplyst. Her snakker vi om folk som ellers knapt kan spille TP, men som klarer å si uten å rødme at alle andre tror blindt på det som "makteliten" presenterer. Ikke verst, Monajenten, at du kunne stave "makteliten" - kan du definere hva du mener med det også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og du har det godt med deg selv eller?

Gjest Mylian&A.V+tre i magen! :-)
Skrevet

Heheheheheeh!

Det må jo være vondt å tro man bare har et par år igjen å leve og at verden er imot en. Det må også være ganske jævlig å gå rundt å tro at 2 millioner mennesker i Norge har en hemmelig plan du ikke får være med på!

Skrevet

Dritkjipt, det er den største "du få'kke leke mer i våres gård" noensinne.

Skrevet

Hoho, leste forøvrig på et paranoiaforum at Siv Jensen var med i makteliten. Da brast hele teorien i grus.

Skrevet

Det er også foruroligende at man faktisk tror at det at om det eksisterer kriseplaner for samfunnsviktige funksjoner så er det et forsøk på å lure resten av befolkningen.

Skrevet

Som jeg skrev på skravle, da jeg var på mitt verste med angst og tvangstanker var dette en teori som gikk inn på meg. Jeg brukte flere timer på å google dette. Og jo mer man googler "verdne går under i 2012" finner man det. Det er så trist at det er så lett å tro på en gjeng datanerder i slutten av tenårene som syns det er gøy å så slike teorier. Så lett at mange ofte forkaster seriøse forskere og sunn fornuft til fordel for å gå i frykt.

Skrevet

Hmmmm skal jorda gå under i 2012???

Hvorfor har ingen sagt det til meg før da????? hrmf......

Vi har jo store planer for en USA tur den sommeren. Da er guttene såpass store, at en biltur USA på tvers vil passe bra.....

Ja, ja er det noen som vet hvor jeg kan ringe, slik at de i det minste utsetter dommedagen til utpå høsten det året?

Skrevet

Ja, og du ser jo når du ser tilbake at det nettopp var tvangstanker - hvilket er noe helt annet enn en enkel liten meningsforskjell som fortjener plass og respekt i debatten. Problemet er at det er neppe tvangstanker for alle de som henger seg på - det er ren uopplysthet.

Skrevet

Du kan jo ringe en kjent politiker som de har verifisert til og med. Det bør være en smal sak.

Skrevet

He he, tror du de svarer da???

Er det ikke litt vrient å få tak i politikere, sikkert bedre at jeg møter opp personlig.... Ja, det skal jeg gjøre...

Hører dere ikke mer fra meg, ligger jeg nok i tvangstrøye:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...