Treningsmamma har født ♥ Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Her har jeg lagt ut noen øvelser du kan prøve deg på. Utrolig bra trening treningslaila.blogg.no
Gjest Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 KNALL!! Jeg bruker flere av øvelsene dine allerede. Skal i form til bryllupet ;-) Knallbra blogg og jeg reklamerer heftig for den til andre. Supert tiltak av deg, dette er det flere som setter pris på. Ikke alle som har anledning til å trene på studio så da er slike tips gull verdt!
2søtesmåh Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Fin blogg ) Men nesten litt bekymringsverdig at du får dårlig samvittighet over ikke å ha trent pga begravelse...... Og så være "besatt" på å "ta igjen" treningsøkta....Mulig du er trenignsnarkoman, trenger ikke være galt det,-men den dårlige samvittigheten kan gjøre at "behovet" for å trene går ut over sosialt liv,- og da er det på tide å ta et oppgjør med seg selv,- OG treninga..... Kanksje du også bør "trene på" å skippe trening i ny og ned,- UTEN å få dårlig samvittighet?? Men igjen, fin og positiv blogg... GÅr nok inn på den igjen for tips ) Ble bare litt sån "OJSANN",- over den treningsiveren...Trener selv så og si hver dag,- ikke så strukturert som deg,- men jeg har måtte " ta meg i nakken "og innse at full jobb, barn på skole OG i barnehage,- som begge også skal ha et sosialt liv,- gjør at jeg ikke kan renge med å få trent hver dag.... Og jeg har jobbet MYE med å ikke få dårlig samvittighet,- og samtidig få vekk følelse av behov for å "ta igjen " tapte økter..... Til slutt sa jeg nei til å treffe venninder, dra i familiebursdager og holdt dattera hjemme fra SIN trening, for at jeg skulle kunne gjøre MIN trening..... DA innså jeg hvor "gal" jeg holdt på å bli... Lykke til med blogg og barn. Du ser iallefall UTROLIG sprek ut:o)
Bringebærdrops Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Kjempefin blogg ) Nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne å trene igjen. Skal gå igjennom noen av øvelsene senere idag og finne frem matta mi i bua. Tusen takk for at du deler denne med oss! )
Gurine Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Nå er jeg så utrent at jeg kan se langt etter å prøve de fleste av øvelsene du driver med , men jeg har så vidt forsøkt pilates ball hos fysioterapeuten min, og syntes den var veldig god til å få tøyd og strekt ut musklene bakpå ryggen. Vurderer å kjøpe meg en ball selv. Har du noen ball å anbefale? Og størrelse? Hvor kan jeg få tak i en billig og bra ball?
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Hei 2søtesmåh Tusen takk for innlegget ditt og fine ord. Det høres nok litt verre ut enn det er. Joda, er veldig glad i å trene, men kan godt ta med fri en dag fordet Men fikk dårlig samvittighet i går fordi da hadde jeg bestemt meg på forhånd at jeg skulle ta en økt før begravelsen- noe jeg ikke rakk og derfor den dårlige samvittigheten. Jeg har fortsatt et sosialt liv og er flink til å finne kosedager med mannen min i uka tross barn og trening Flink du er som trener masse Cathrine
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2009 Hei du. Jeg har ikke noen ball å anbefale- dessverre. Har kjøpt min på anton sport og den fungerer veldig bra. Betalte 300 for ball og pumpe (ikke av det beste, men den fungerer) Å trene med ball er supert så kan anbefale treningsmetoden på det varmeste Cathrine
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 1. april 2009 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2009 Hei alle som har svart Tusen takk for fine ord. Husk at bloggen er for dere så jeg setter kjempe pris på innspill Cathrine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå