Gå til innhold

Pilates- lyst til å prøve hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg lagt ut noen øvelser du kan prøve deg på.

Utrolig bra trening :)

treningslaila.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme øvelsene jeg også tar:)

Skrevet

KNALL!! Jeg bruker flere av øvelsene dine allerede. Skal i form til bryllupet ;-) Knallbra blogg og jeg reklamerer heftig for den til andre.

Supert tiltak av deg, dette er det flere som setter pris på. Ikke alle som har anledning til å trene på studio så da er slike tips gull verdt!

Skrevet

Fin blogg :o)

Men nesten litt bekymringsverdig at du får dårlig samvittighet over ikke å ha trent pga begravelse...... Og så være "besatt" på å "ta igjen" treningsøkta....Mulig du er trenignsnarkoman, trenger ikke være galt det,-men den dårlige samvittigheten kan gjøre at "behovet" for å trene går ut over sosialt liv,- og da er det på tide å ta et oppgjør med seg selv,- OG treninga.....

Kanksje du også bør "trene på" å skippe trening i ny og ned,- UTEN å få dårlig samvittighet??

Men igjen, fin og positiv blogg... GÅr nok inn på den igjen for tips :o)

Ble bare litt sån "OJSANN",- over den treningsiveren...Trener selv så og si hver dag,- ikke så strukturert som deg,- men jeg har måtte " ta meg i nakken "og innse at full jobb, barn på skole OG i barnehage,- som begge også skal ha et sosialt liv,- gjør at jeg ikke kan renge med å få trent hver dag.... Og jeg har jobbet MYE med å ikke få dårlig samvittighet,- og samtidig få vekk følelse av behov for å "ta igjen " tapte økter..... Til slutt sa jeg nei til å treffe venninder, dra i familiebursdager og holdt dattera hjemme fra SIN trening, for at jeg skulle kunne gjøre MIN trening..... DA innså jeg hvor "gal" jeg holdt på å bli...

Lykke til med blogg og barn. Du ser iallefall UTROLIG sprek ut:o)

Skrevet

Kjempefin blogg :o)

Nå fikk jeg skikkelig lyst til å begynne å trene igjen. Skal gå igjennom noen av øvelsene senere idag og finne frem matta mi i bua.

Tusen takk for at du deler denne med oss! :o)

Skrevet

Nå er jeg så utrent at jeg kan se langt etter å prøve de fleste av øvelsene du driver med ;), men jeg har så vidt forsøkt pilates ball hos fysioterapeuten min, og syntes den var veldig god til å få tøyd og strekt ut musklene bakpå ryggen. Vurderer å kjøpe meg en ball selv.

Har du noen ball å anbefale? Og størrelse? Hvor kan jeg få tak i en billig og bra ball?

Skrevet

Hei 2søtesmåh

Tusen takk for innlegget ditt og fine ord.

Det høres nok litt verre ut enn det er. Joda, er veldig glad i å trene, men kan godt ta med fri en dag fordet :)

Men fikk dårlig samvittighet i går fordi da hadde jeg bestemt meg på forhånd at jeg skulle ta en økt før begravelsen- noe jeg ikke rakk og derfor den dårlige samvittigheten.

Jeg har fortsatt et sosialt liv og er flink til å finne kosedager med mannen min i uka tross barn og trening :)

Flink du er som trener masse :)

Cathrine

Skrevet

Hei du.

Jeg har ikke noen ball å anbefale- dessverre. Har kjøpt min på anton sport og den fungerer veldig bra. Betalte 300 for ball og pumpe (ikke av det beste, men den fungerer) :)

Å trene med ball er supert så kan anbefale treningsmetoden på det varmeste :)

Cathrine

Skrevet

Hei alle som har svart :)

Tusen takk for fine ord. Husk at bloggen er for dere så jeg setter kjempe pris på innspill :)

Cathrine

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...