prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 skal på UL på volvat i uke 7+6 hva kan jeg forvente å se? kan babyen bevege noe på seg eller er det kun hjerteslag man får se da?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei Vi har vært på tidlig ul med begge våre, og det er ikke så mye man ser så tidlig, egentlig - husk at det er ikke store nurket etter 7 uker. Men du ser at hjertet slår, og det er jo kanskje det man ønsker å se, ellers ser du alle anlegg for armer, ben, hode, og ryggraden ser du fint. Legen kan se på kammere etc. i hjertet, samt at du får en vurdering på termin ut fra noen mål de kan ta. Lykke til, det er veldig morsomt å kikke
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 så fint Håper virkelig jeg får se hjerteslag <3 da blir jeg glad og kan senke skuldrene mine litt føler jeg
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Mmm, slik tenkte vi også - ville se at hjertet slo og at alt så bra ut. - og så ville vi være sikre på at det faktisk var et barn før vi sa det bort til nærmeste familie. Håper alt er bra, i alle fall - så kan du bare begynne å glede deg til ul i uke 18-20
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 1. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2009 ja, den ordinære UL er jo stort da:) da ser det jo ut som en ordentlig baby også.. sist vi var med jenta vår, vinken hun og suttet på tommelen<3 såå søtt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå