Gå til innhold

10. dagen med blod og positiv EL test!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper noen kan fortelle meg hva i svart`n som foregår med kroppen min..

Bør jeg ringe lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde nok ringt lege ja, og forklart "problemet". Det ska jo ikkje være sånn, men kan jo hende det bare e litt ubalanse akkurat denne syklusen da...at det ikkje e noe mer enn det. Men alltid best å spør ein gang for mye!! :)

Skrevet

Syns du skal ringe legen jeg.

Skrevet

Hei Celeste85

Det kan være en mulighet for at du har hatt positive tester så lenge fordi kroppen prøver å slippe egg, men ikke får det til, og derfor prøver på nytt. Jeg hadde selv 7 dager med positiv el-test og noe spotting sist PP, men siden jeg temper så vet jeg at jeg faktisk hadde el, men jeg ble stressa av det jeg også. Du kan jo alltids høre med legen hva han tror, greit å få bekreftelse på at ingenting er galt:-) Men bare så du vet det så var det et engangstilfelle for min del, ellers har jeg hatt positiv test 1-3 dager. Så det er mulig det bare er denne mnd du opplever dette!!

Men bare en innskytelse, du har sjekket at du ikke er gravid da? At du er gravid etter forrige PP? Regner med du har sjekket det, men måtte bare nevne det:-)

Lykke til da, håper du finner ut av dette!!

Skrevet

Hei drømme_venter på spiren - 3pp:)

Tusen takk for fint innlegg og "svar".

Det var betyggende og godt å høre.

Jeg var hos lege i går. Tok GU og noen prøver. Hun kunne ikke finne noe galt når hun så på blodet i mikroskopet hvertfall. Ikke kjente hun noe galt heller, men hun var forferdelig hardhendt. Huff. Skal si hun må være mer forstikig neste gang for jeg er helt mørbanket nedi der.

Håper dette er et engangstilfelle. Blødde ikke i dag så håper virkelig at det går over nå. Har ikke blitt sex på en uke nesten siden jeg har blødd og følt meg litt dårlig.

Er ikke gravid. Hehe, men håper jeg kan bli det denne gangen og at det løsner snart for i kveld blir det "action";)

Kanskje jeg skal begynne å tempe neste gang!?! Temper du på morran eller når du står opp?

Klem Celeste85, 3pp

Skrevet

Jeg er oppblåst som gravid i 4/5 måned. Blir jeg ikke bedre blir det legevakten i morra.

ER vondt når jeg tisser også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...