Gå til innhold

Murringer..........?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ikm i dag(tror jeg) men denne mnd har jeg ikke småblødd i forkant. Noe jeg alltid gjør. Og puppene mine er ikke ømme. Noe de alltid er i forkant av mens. Meeen magen kjennes litt ut som om mensen er på vei.... Men kan det være disse mut´rringene alle snakker om? Hvordan kjennes de egentlig ut?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

murringer der altså.... ikke mut´rringer.....

Skrevet

Heisann!

Dette hadde jeg også (men en hel uke før ikm) ingen ømme bryster som jeg pleier å ha og ikke noe tegn til tr før den skulle komme, noe jeg pleier å ha. Jeg opplevde murringene som menssmerter. Jeg fikk mens eller småblødninger som jeg vil kalle det på 4 dagen over IKM, (trengte ikke gå med tampong, var så lite , varte rundt 3-4 dager) hadde også masse murringer etter disse småblødninger.

har ikke hatt ustabil syklus siden oktober 08 så skjønner ikke hvorfro jeg skulle ha det nå liksom.

Var hos gyn i går og han kunne ikke se noe tegn på graviditet (innvendig UL) han sa det var mulig at jeg kunne ha hatt en tidlig MA, men sa ikke at det var det som hadde skjedd. kastet opp nattt til i går, men mulig det var det pizzastykket eller halve rundstykke med ost jeg hadde spist på skolen som gjorde det. har ikke kastet opp siden, men er ikke god i formen heller. har fortsatt vondt i korsygg og ømme brystvorter når jeg tar på dem, murringene er ikke helt borte men mye mindre nå. ikke til å forstå seg på men men får bare vente å se om det blir TR eller IKM på meg om ca litt over en ukes tid.

Håper det hjalp deg litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...