Anonym bruker Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 jeg øsnker å søke om ulønnet permisjon fra min rb giver for å være mer sammen med sønnen min. men allikevel er jeg avhengig av en inntekt. Jeg forstår at en slik permisjon er for å ta seg av barnet, men kan en da ta seg jobb et annet sted som har andre arbeidstider? I mitt tilfelle er det snakk om fra 100% 8-16 jobb til 60% nattevakt. Har jeg mulighet for å jobbe et annet sted enn der jeg jobber nå? For tiden er jeg er permisjon etter fødsel, så det vil jo være snakk om å gå rett ut i ulønnet permisjon...
___ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Nei, du har ikke rett til å jobbe et annet sted. Likevel kan det godt hende arbeidsgiveren din godtar det hvis du spør. Da er det ikke noe problem.
mamma til fire små Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 jo hvorfor skulle du ikke kunne gjøre det? vet om mange som gjør det i den sektoren jeg jobber. helt vanlig det, og ikke ulovlig regner jeg med i og med at det er så mange som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå