Gå til innhold

Nå er det APRIL................


komplett familie

Anbefalte innlegg

ja ja jenter nå er måneden her som vi alle har ventet på.

Jeg for min del har termin i morgen, men har ikke merket noe til fødsel enda! Men håper fortsatt på å slippe overtid.

Hvordan er status for dere andre da? Formen bra? Lei av å vente? nyter dagene?

 

I hvertfall masse lykke til alle sammen, også dere fra marsklubben som har kommet inn til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Endelig april og 11 dager til termin. Jeg håper også å slippe overtid, har liksom regnet med at jeg skal føde litt før tiden, siden forrige kom 6 dager før. Men det er jo ingen automatikk i det.

 

Formen er bra, litt småplager, men kan overhodet ikke klage. Jeg veksler mellom å være rastløs og å nyte disse siste rolige dagene. Gleder meg jo ikke akkurat til fødselen, men blir godt å få den overstått snart. Humøret er også veldig opp og ned, har merket mye til hormonene i dette svangerskapet.

 

Vi går iallefall en fin tid i møte, og jeg tror april er en perfekt tid å få baby på. Forhåpentligvis mye fint vær i vente, muligheter for flotte trilleturer og vi har hele sommeren foran oss.

 

Lykke til dere andre også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er måneden kommet!!! Har gått og ventet på at kalenderen skal vise APRIL... og vips så var det plutselig der!

 

Venter nå i spenning! Har mens-termin 17. og UL termin 21. og absolutt ingen formening om det blir fødsel før, på eller etter termindatoene!

 

Men han kan godt vente til termin hvertfall - vi holder på å flytte til nytt hus og greit å få litt på plass før tiden renner ut! :)

 

Ønsker alle april-mamma lykke til med tiden som er igjen og den kommende fødselsprestasjon!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apriiiil ja!! Juhu, denne måneden blir vi mest sannsynlig mødre.. KAN bli mai for de med termin i slutten;) Jeg har menstermin 17 og UL-termin 23, så håååååper det blir i april da..

Formen er ganske god, er ikke lei og sliten enda nei, har ei jente på 3 år fra før - og det er mye som skal ordnes nå før babyen kommer.. Samtidig så er det greit nå, det meste ordner seg nok uansett når babyen vil ut..

Bursdager bl.annet, hi hi.. Tida går fort synes jeg..

Modningsakkupunktur på gang hver uke nå, og forberedes meg ellers med litt bringebærblad-te (men det er ikke godt.. så jeg vet ikke om det vil hjelpe..)

 

Lykke til alle sammen, det er ei herlig tid nå... Vår og sommer står for tur, og baby oppå det hele - kan det bli bedre?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, endelig er APRIL her!!

 

13 dager til termin her..hodet er nede i bekkenet, men ikke festet. Håper sånn å slippe å gå over termin *krysser fingre*

Vårsola er her, fortau er bare og hestehov i veikanten. Kan vi få en bedre tid å føde på :)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå var endelig april her.... Jeg har termin til lørdag, altså om 3 dager og venter og venter og venter og venter. Hadde en turn med masse masrier for ett par uker siden og jordmor sa at hun var sikker på at jeg ikke kom til å gå til terminen så har jo egentlig gått å venta på fødsel siden! Og når ingenting har skjedd så blir en rimelig lei altså!!!! :( Har prøvd å holde humøret oppe og tenkt at han kommer når han kommer, men jeg har hatt en skikkelig dårlig dag idag hvor jeg har skiftet på å gråte og å være forbanna.... Nå er jeg bare sliten og vil så gjerne se nurket mitt!! Men er jo ingenting jeg kan gjøre, så blir pent nødt til å smøre meg med tålmodighet.

Lykke til alle sammen, nå er d ikke lenge igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig :) Har ikke termin før i slutten av mnd... men var digg å se april på kalenderen :)

 

Har begynt på modningsakupunktur og er spent på om det hjelper...har de siste 2 ukene hatt mye menssmerter både i mage og rygg... og stikkinger i underlivet. Jordmor mente det nok var modning :)

 

Håper det blir aprilbarn og jeg slipper og gå på overtid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Endelig April. Til søndag er det to uker til termin 19. og hodet er festet:) Håper ikke å gå over tida, men har en følelse selvom jeg har litt stikninger og mensmurringer:) Gleder meg så masse til han eller hun kommer:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah endeli april .. utroli nok. dette har gått kjempe fort.

såg spira på UL i dag. han såg helt fin ut og de regner me han kommer til å vær tett på 4000 gramm når han bli født.. har ikke termin før 29 april. men håpe og tror at han skal bli en påskekylling :)) bekkenet har blitt veldi ømt og har mye kynnere. har åxo begynt å kjenne d i ryggen.. hodet hadde nå festa seg. så er lov å håpe at d blir en påsekbejbi :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...