Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Jeg leverte ungene i bhg i dag og bestemte meg for å gå hjem i det nydelige været. Møtte på veien en bhg gruppe på tur. 2 av 15 unger hadde på seg lue? Selv kjente jeg det stakk litt i ørene i skyggen og angret på at jeg ikke hadde på et pannebånd. Er det litt typisk norsk å kle av seg for tidlig?
It's all about me Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Synes heller det motsatte er typisk norsk jeg. Har vært i utlandet og sett alle barn gå uten strømpebukse og jakke når min fredeles brukte dress. Synes iallfall det er for tidlig å droppe lue nå ja. Guttungen spurte om han kunne få bruke caps i helgen som var, men måtte nok vente enda noen uker.
cherry coke Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Uff! Vet ikke om det er typisk norsk akkurat. Men dette er jo typisk "bli syk vær". Sola skinner, det er tørt på bakken og folk bir fristet til å kle av seg. Lue er nok jeg litt småekstrem på, for jeg var selv mye plaget med øreverk da jeg var yngre. Så lua er på!=)
partyoffive Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Synes det er typisk norsk og 'droppe klærne' så fort solen titter fram , ja. Det synes jeg. MEN - når det gjelder bhg barn har jeg hatt den motsatte erfaringen. I begge bhg. vi har hatt barn i her i Norge kler de på disse småttene noe inni hampen. De har alltid altfor mye klær på og renner bort. I dag og i går kler de barna i vinterdresser med gummibukser over, luer, votter og skjerf. hele sulamitten. Hvis dette var bhg. barn du motte langs veien synes jeg det var merkelig at lærerene har latt barna ta av seg luene???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå