To fine jinter ;o) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Er det riktig at ettersom jeg må benytte meg av 23/5 regelen så skulle jeg søkt innen 1.mars??? Ingen vits for meg å søke nå da? Å, nei....
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Realkompetanse er 1. mars 23/5 er 15. april =) To uker igjen nå!
To fine jinter ;o) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Ringte studenttorget nå, og dama i resepsjonen trodde det hun også. Jeg fikk tlf til de som sitter på inntakskontoret da, så jeg får dobbeltsjekke når de er ferdig med pausa si ;o) Å, nå ble jeg glad. Håper virkelig dere har rett. Takk takk ;o)
Gjest Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Hehe...tror ikke..jeg vet.. Søkte med 23/5 selv i fjor vår ;-) Har du generell studiekompetanse og har jobbet/ had omsorg for barn i 5år og er over 23år så er det den vanlige søknadfristen.
To fine jinter ;o) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2009 Hehe, jepp stemte det vettu ;o) Synd jeg måtte søke på grunnlag av den regelen da. Går glipp av 8 studiepoeng. For jeg må vel det siden jeg ikke fikk tatt tysk-eksamen siste året mitt på vdg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå