Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 La oss i går 22.30 og leste litt jeg og mannen - var skikkelig sliten og trøtt og det skulle jo bli såååå godt med søvn.. søvn ja... Slukket lyset og så starter det, sterke kynnere, som på dagtid, men disse ble merkbart værre og værre.. Helemagen "løftet" seg fra madrassen og sto i helspenn hver 3-5 minutt og de varte i ca 1 minutt.. Det var ikke rier, det vet jeg hvordan kjennes ut, så det var "bare" trening til fødsel - men likevel da.. Jeg fikk hetetokter, hjertebank og ble så sliiiiten av de.. Måtte faktisk stå opp flere ganger, enten for å tisse eller bare for å gå litt rundt i håp om at kynneren "løste" seg opp.. Masse aktivitet i magen mellom, så da fikk jeg heller ikke ro.. He he he.. Mannen trodde jo det var noe på gang stakkar - 3 uker før "datoen".. Det roet seg otover fra kl 04, og siden da sov jeg nesten sammenhengende til kl 10.30!! Herlig.. 3-åringen hadde barnehage i dag, og siden mannen min skulle på jobb, stop han opp og ordnet alt.. DET var etterlengtet søvn altså.. Men... Kan dettte love bra for neste natt da.. Er svært avhengig av nattesøvn for tida:( Forretsen masse kynnere i dag også da.. Men nå er jeg faktisk våken og uthvilt da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå