Gå til innhold

dere med termin i beg av september.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Korti har dåke tenkt å søke permisjon....???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det sånn som må søkes 3mnd før du går ut i perm a?

Skrevet

Tenkte å søke nå snart jeg, men blir vel ikke før over påske da... Har termin 1 sep

Skrevet

hvordan søke man om dette.. er heilt ny på dette greier, må vi søke te nav? jeg har termin 30 aug.

Skrevet

Søk før april er over =) Da blir det ikke noe stress i mai ang akkurat dette. Det føles også som om det er mye og sette seg inn i og ta stilling til, så det er kanskje greit å ha litt tid på seg.

Selv skjønner jeg ingenting. Tenker jeg gjør det så enkelt som å gå ned til NAV og si "hjelp" og ikke forlate før alle papirer er utfylt=)

Skrevet

Takk for svar... Eg har fylt ut papirene så da sender eg dei berre i løpet av mnd da... har termin 04.09..... Har litt trøbbel med jobben min, de mener de ikkje trenger å fylle ut inntektsopplysninger om meg siden eg har vert sjukemeldt siden aug....

Skrevet

jeg har termin 4 sept og har ikke orket å tenke på dette engang! Men burde vel begynne snart, er jo greit å få det unna. Klarer bare ikke bestemme oss om jeg skal ta 12 eller 10 mnd... faren skal jo ha 10 uker av de sant? Så 10 mnd blir da lite, men samtidig trenger vi pengene... Hva vil dere andre, 10 eller 12 mnd?

Skrevet

Vi dreiv å snakka frem og tilbake om dette her og vi har ikkje råd til å ta 80% så da må bli 100% her... Da e jo ikkje bestemt om fedrekvoten blir auka til 10 veker så føreløbig er det 6 uker...

Skrevet

Når du skal søke NAV om permisjonspenger, så må du legge ved attest fra jordmor/ lege om når du har termin, denne attesten må være datert etter 26 fullgåtte svangerskapsuker.

Jeg har snakket med min arbeidsgiver og fortalt hvor lang permisjon jeg ønsker, sånn at alt er i orden ifht jobben. Også har jeg skrevet ut søknad til NAV og venter med å sende den til jeg er 26 uker.

På NAV sine sider, står det i alle fall at behandlingstiden er raskere hvis vedlegg er med og søknad riktig utfylt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...