Gå til innhold

trenger desperat noen råd, ang cellulitter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått masse cellulitter på rompa og lårene. ser helt forferdelig ut, og jeg tørr ikke en gang tenke på bikini sesongen. føler meg rett og slett stygg :(, jeg spiser sundt, går lang tur med hunden hver dag og prøver å spise lite salt og drikke mye vann. men føler ingenting hjelper, noen som har noen tips eller råd som kan hjelpe meg???? kremer, vidunderkurer, treningsmetoder eller lignende!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste har cellulitter. Og om du ser nøye på de andre damene på stranden, så har jammen de det også=) Det finnes ingen vidunderkur, men drikk mye vann og trening. Det kan redusere det litt.

Skrevet

Kremer har en utglattende virkning, men ikke bruk dem året rundt, tror ikke det er så bra pga koffein og diverse. De fikser ikke, men de skjuler siden de har en kortvarig utglattende virkning, når man ikke bruker det så synes cellulittene igjen som før..

Skrevet

Hei du

Du kan forebygge og reduserer cellulitter ved å drikke mye vann og trene. Anbefaler deg å gå igang med et treningsopplegg for rumpe og lår slik at du får strammet opp litt. Dessverre har det seg slik at vi har cellulitter alle sammen- men det går fint an å reduserer de ved riktig kosthold og trening. Trappetrening er også en flott måte og stramme opp baken på :)

Skrevet

jeg ble faktisk så godt som kvitt mine. trente,drakk litervis med vann og grønn te, som renser kroppen. men jeg kom ut av det, og da kom de tilbake. så når jeg nå skal begynne å trene om 6 uker. så får jeg begynne med det igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...