Gå til innhold

Hvor mye har dere lagt på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jordmor på mandag og har gått opp nesten 6 kilo, er i uke 22!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har gått opp 6-7 kg (kanskje mer, var på kontroll i går og da glemte vi å veie, men var på vekten i helga), er i uke 25! Men har ikke gått opp så mye de siste ukene, var nesten like stor økning uke 22-23 :)

Skrevet

Huff, vekt, ja - den går stadig oppover...

6-7 kilo nå på meg, uke 24.

Har fått en del vann allerede, så spennende å se hvor dette ender - fikk nesten 30 kilo med førstemann, (MASSE vann), så målet må jo være å ikke gå opp så mye denne gangen :)

Men så lenge jeg og babyen er friske skal jeg ikke klage, alt vannet var jo borte raskt sist, og slanke meg kan jeg gjøre resten av livet :)

Skrevet

Den vekta er jeg ikke glad i for tida.

HAr gått opp 4,5 kg og er 19+6...huffameg....

Har gått opp de siste 3 kg på 3 uker...håper ikke at det fortsetter sånn!!!

Skrevet

19+1 idag og opp 2.8 kg!

Skrevet

jeg er bare 13+2 uker i dag, men har jaggu lagt på meg 1,4 kg!

Skrevet

jeg har gått opp 3 kg og er i uke 18+1 i dag-synes det er helt greit egentlig :)

Skrevet

jeg er 16+5, og har lagt på meg 12 kg!

Herregud, blir helt dårlig av å tenke på det. Men når man går fra et meget aktivt liv, med trening og sunt kosthold, til kvalme døgnet rundt, hvor det eneste som hjalp for å holde kvalmen unna var knekkebrød med brunost hannenhver time.... ikke rart vekta har gått opp+ endel vann allerede!

Skrevet

Ehm... Gått opp nesten 15 kg til nå.... Men for meg gjør det ingenting, har lagt på meg masse med de to andre barna også, men det flyr heldigvis av av seg selv etterpå ;)

Skrevet

Glemte å skrive at jeg er 26 uker i morgen...

Skrevet

Jeg er 21+6 og har gått opp 3,4 kg!

Skrevet

jeg er 19+3 og har gått opp 4 kg.

det er helt greit, men ingen liker å legge på seg. Men må bare holde ut, det kommer fler kg i de neste mnd, men så går de av igjen også:)

Skrevet

Er i uke 16+4. Har gått opp 1,8 kilo...

Skrevet

er 26 uker. har gått opp 3,5 kg!!!

dette er ny rekord for meg!! i de to andre svangerskapene har jeg vært langt over 10 kg alt så tidlig i svangerskapet

Skrevet

12 uker idag og har gått opp 6 kg. Har alltid vært tynn så det gjør meg ingenting, men håper det ikke fortsetter slik hele veien :)

Skrevet

Har gått opp ca 4-5 kg, og syns ikke det gjør noe. Er 21+4.. :)

Skrevet

Jeg er 24+2. Jeg har gått opp 6 kg.

Skrevet

Jeg er 21+3 og har gått opp ca 2 kg!

Skrevet

Samme som deg, er i uke 22 og har gått opp nesten 6 kilo. Her kom det nok et ekstra kilo eller to når vi var på ferie en uke, men synes likevel det er litt mye så tidlig. På den annen side ser jeg faktisk normalt slank ut fortsatt, minus magen da så klart, så de har fordelt seg pent på meg tross alt.

Skrevet

18+0 her og har lagt på meg 4-5kg. Så nå er jeg på startvekten jeg hadde når jeg ble gravid med min sønn i 2006:)

Skrevet

16+2 og er ennå minus to ca i forhold til januarvekta.. Meen.. så var januarvekta litt julepåvirka og sånn da, så regner meg for å være nullstilt:)

Skrevet

25+1 og har lagt på meg 7 kg. Forrige svangerskap hadde jeg lagt på meg 13 kg på samme tid, så jeg er egentlig fornøyd.

Skrevet

er 27+4 i dag og har gått opp 8 kilo...

var 46 nå er jeg 54 kilo...

hm hm hm...

Skrevet

16 uke i dag, å kun gått opp 0,2:S E dt lite kansje?:S

Skrevet

Hei!

Er 16+5 i dag og har gått opp 3 kg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...