Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Trenger litt inspirasjon før dagens handel, så da er det store spørsmålet for dagen (nå igjen) - HVA er det til middag??
Libido- Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Her har vi invitert famlien på pastasalat. Egentlig lunch, men den er så mektig at den duger som middag =) Den er super god! /2 boks crem fresh (lettere) 1/2 pk. majones 1 dl. matfløte 2 fedd presset hvitløk -røres sammen 1 pk. smårett skinke (200g) 1/2 paprika i biter Like mye purre, finhakket 1/2 boks mais 1 ts pepper ca 1/2 pk fullkornspasta/skruer, avkjølt Alt blandes godt (Saltes til voksne ca 1/2 ts.)
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 I dag blir det lapskaus med mager pølse og flatt brød
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Vi skal ha kjøttkaker og kjøttpølser, brun saus, poteter og grønnsaker
mamma til fire små Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 igår hadde vi hjemmelaget pølsegryte. vil også ha tips for idag:) vurderer kanskje hjemmelaget fiskegrateng og lure oppi en blomkål. (har blitt bestatt av å få i gutten min grønnsaker, og det funker å mose dem inn i sauser, gratenger o.l;-))). har ikke prøvd den varianten jeg vurderer idag.
ormeynglet Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 I dag skal jeg koke en stor kasserolle med kjøttsuppe. Da har vi lapskaus i morra, kjekt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå