Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor de selger dette? enter internett eller evt oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hennes og mauritz har noen tror jeg. :-)

Skrevet

ja stemmer, så de hadde 1. Men jeg burde ha skrevet i hovedinnlegget at jeg ønsker en badedrakt med støtte til puppene :-)

Skrevet

Hei, hei

Jeg har også lett rundt "overalt", jeg fant hos Den kule Mage på Glassmagasinet. De har flere i butikken enn de som ligger på nett, flere fine med separat under og overdel, men da med stoff som henger over magen. Noen av dem hadde fin støtte til puppene, andre var mer "tradisjonelle", så ta en tur og kikk der.

Skrevet

takk for tipset! det skal jeg gjør!

Skrevet

hvilken H&M-butikk har du funnet badedrakt i? Har vært innom flere HM-butikker i Oslo, men ikke funnet noen..

Skrevet

du kan bestille badedrakten på h&m.no....men ikke en badedrakt for oss med store pupper!!! Hadde vel ikke dekka brystvorta mi en gang....hehe!!

Skrevet

Til juliguttimagen: Vet du hvor man får kjøpt badedrakt/bikini for oss med store pupper?? Er bekymra for om jeg må vise meg offentlig med ammebh til sommern :P har julijente i magen og har jo lyst til å få noe ut av sol og sommer. Pluss at jeg kunne tenkt meg å gått i svømmehallen nå...

Skrevet

Jeg bestilte gravid-badedrakt fra H&M, og det var litt av et syn når jeg fikk den på! Den utringningen! så ikke ut! har store pupper da (str 80D) i utgangspunktet, så denne passet ikke overhodet.

Kjøpte en dobbelt så dyr (400 kr) i en baby shop butikk, kjempebra :-)

Skrevet

På Kappahl har de bikinier med store størrelser på overdeler, fant i allefall helt opp i 85E.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...