kajfla Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 noen som vet hvor de selger dette? enter internett eller evt oslo
kajfla Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 ja stemmer, så de hadde 1. Men jeg burde ha skrevet i hovedinnlegget at jeg ønsker en badedrakt med støtte til puppene :-)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei, hei Jeg har også lett rundt "overalt", jeg fant hos Den kule Mage på Glassmagasinet. De har flere i butikken enn de som ligger på nett, flere fine med separat under og overdel, men da med stoff som henger over magen. Noen av dem hadde fin støtte til puppene, andre var mer "tradisjonelle", så ta en tur og kikk der.
Nipponsuki Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 hvilken H&M-butikk har du funnet badedrakt i? Har vært innom flere HM-butikker i Oslo, men ikke funnet noen..
♥tosmåtroll♥ Skrevet 2. april 2009 #7 Skrevet 2. april 2009 du kan bestille badedrakten på h&m.no....men ikke en badedrakt for oss med store pupper!!! Hadde vel ikke dekka brystvorta mi en gang....hehe!!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 2. april 2009 #8 Skrevet 2. april 2009 Til juliguttimagen: Vet du hvor man får kjøpt badedrakt/bikini for oss med store pupper?? Er bekymra for om jeg må vise meg offentlig med ammebh til sommern har julijente i magen og har jo lyst til å få noe ut av sol og sommer. Pluss at jeg kunne tenkt meg å gått i svømmehallen nå...
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 5. april 2009 #10 Skrevet 5. april 2009 Jeg bestilte gravid-badedrakt fra H&M, og det var litt av et syn når jeg fikk den på! Den utringningen! så ikke ut! har store pupper da (str 80D) i utgangspunktet, så denne passet ikke overhodet. Kjøpte en dobbelt så dyr (400 kr) i en baby shop butikk, kjempebra :-)
Thomine Skrevet 6. april 2009 #11 Skrevet 6. april 2009 På Kappahl har de bikinier med store størrelser på overdeler, fant i allefall helt opp i 85E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå