Gå til innhold

1 årsdag -ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har forslag til hvordan man feirer en ettårsdag for ei jente (barnebursdag)? det er første gangen for meg, så trenger litt inspirasjon.. og hva serverer man, de små trenger jo ikke så mye sukker og kaker, men de voksne vil vel spise det?

takker masse på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde spsie selv konsept!:) lagde grovpasta penne/skruer med frossen grønnsaksblanding og skinke, veldig pop! og grove muffins (muffins m havregryn) evt kjeks.

de heiv innpå, åt og grisa, halvparten havnet under border men de storkosa seg:)

syns ikke det var noe vits å ha stor kake og sitte å mate de med det.. hadde kake til oss voksne men de små brydde seg ikke noe om den faktisk

Skrevet

ja, ok, høres fint ut... jeg tenkte nettopp det, at de små tenker jo ikke noe over om det er sunn mat eller usunn mat de får... og jeg er litt sånn at sukker og slikt kan man vente så lenge som mulig med... hvertfall kaker, is og godteri da... om du skjønner? men de voksne må o nesten få kake, hørte de gleda seg til kake, så må vel finne frem konditoren i meg da.... hehe

hørtes veldig smart ut med grove muffins da=) også muffins er jo lett å lage :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...