Gjest Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Skal ha forening i kveld.. Trenger noen gode forslag til hva jeg kan lage.. har gått tom for ideer føler jeg. Lurte på å lage grove baguetter med bacon/kylling diverse salat, dip/dressinger.. synes det er så godt med lune baguetter og gresk dressing Eller burritos ... TIPS mottas med takk
peakabo Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Nachos med kjøttdeig, serveres med fersk salat og salsa/rømme Fylt pitabrød med fetaost, kylling, salat, tomat etc og gresk dressing Snitter med reker, krepsehaler, salat majones Pasta og kyllingsalat med pestodressing og nystekt foccaciabrød til var noen forslag jeg kom på i farten :-)
Johan Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Tapas... Mye det går an å gjøre litt lettvint der. Og så så godt;-)
rosa76 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Kan også lage WRAPS med salat, ost og skinke, papirka, rødløk, tomat og agurk samt dressing (jeg synes ravigotte-saian er veldig god. også gir den så fin farge) Smør på kremost på wrapsene først så blir de ennå bedre. Rulles sammen og skjæres i to eller tre med tannpirker i for å holde de sammen. Sundt , lettvint og innmari snadder. Mya annet en kan putte inni også, men så langt har jeg ikke eksprimintert ennå.
RagnaRettpå Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Baguetter er jo kjempegodt! Ellers er klassikerne suppe, pai eller pastasalat enkle å lage og kan gjøres klart på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå