Gå til innhold

dere som er sykmeldte, trøtte og kvalme

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere gjort noe i huset i løpet av dagen? jeg føler meg så TREIG og ubrukelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å som jeg kjenner meg igjen. Har ikke gjort en dritt i huset her siden jeg ble gravid i desember. Så vidt fått støvsugd litt... Nå er jeg sykmeldt, men sitter bare på BIM og orker ikke gjøre noe fornuftig. Ser nesten ikke venner en gang... Håper litt sykmelding gjør meg godt nå, sånn at jeg orker litt mer etter påske.

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt og får ikke gjort noenting hjemme. Det er så utrolig kjedelig og har veldig dårlig samvittighet for mannen som må gjøre alt husarbeid og ta seg av 2-åringen.

Har vært sykemeldt noen uker nå, men det har ikke blitt noe bedre. Håper det hjelper på snart!!

Skrevet

Uff ja, jeg og har mye dårlig samvittighet for 2-åringen. Han får lite mamma om dagen. Men jeg prøver å få til litt koselige morgener for oss mens jeg er hjemme, før han går i barnehagen. Blir vel mye dårlig samvittighet når baby kommer og...

Skrevet

har skikkelig dårlig samvittighet fordi jeg ikke får gjort noen ting nesten...

alt er et ork... bare å sette på en maskin med klær..

og sist jeg hadde middag klar til sambo er ferdig på jobb....?? det husker jeg ikke....

men heldigvis er han forståelsesfull, har hatt blødninger, er vannvittig svimmel, kvalm og uvel, brekker meg, vondt i bekkenet, trøtt, sliten og hormonell.... har i tillegg en sjef som sier ved enhver ledig stund at jeg skal bort fra jobb... så motivasjonen er fullstendig rævva...

sitter for det meste og strikker, ser på tv, sover eller gjør ærender såfremt jeg har bil tilgjengelig.

men jeg TENKER HVER dag at i dag skal jeg gjøre det, og det og ditt og datt... men får som regel ikke gjort en skit... hehehe

Skrevet

Hei alle slitne gravide....samme her..vi har lov å ta det med ro.nyt heller dagen og ike tenk på hva en skulle ha gjort...det kan en gjøre en annen gang...Vi bærer jo på et lite menneske...og snart er tiden over....da er vi i full gang igjen alle sammen...så ikke ha dårlig sammvitighet nei.men jeg skjønner at det er vanskelig.har det selv også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...