Gå til innhold

Når barna deres har besøk av andre barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer dere litt ekstra på da?

Jeg gjør det. Iallefall hvis det er ett barn vi ikke kjenner så godt, fra skole eller barnehage. Men også hvis det er barn jeg kjenner godt. Pleier å si at det ikke skal skje noe med dem når jeg har ansvaret for dem. Og mine barn vet jeg jo hva tåler og klarer, vet jo ikke dette om andre barn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Passer selvsag på, men ikke noe mer enn nødvendig, Jeg er selvsagt i nærheten hele tiden hvis det skulle skjer noe og sier i fra hvis de gjør noe jeg ikke liker. Syns det er deilig når barna mine får besøk av venner. For da er de opptatt med sitt, og det blir ikke så mye mas på meg og jeg får gjort mitt.

Jeg har ikke stor plass hjemme, så der har jeg god oversikt uansett hvor de leker hen. Bor i kun ca. 42 kvadratmeter.

Skrevet

passer på og passer på.... hehe..man holder nu et øye med dem uansett...men ikke noe ekstra øye med de pga ekstra gjest.. :)

Skrevet

Enig med filosofien din Kokkeli! Passer nok litt ekstra på - men prøver å gjøre det diskret ;)))

Skrevet

Ja klart det :))))

Skrevet

Ja, jeg passer nok litt ekstra på. Spesielt hvis det er barn jeg ikke kjenner så godt.

Skrevet

Passer nok litt ekstra på, avhengig av hvem som er på besøk. Det blir naturlig siden de holder seg mer for seg selv når de har besøk. Og spesielt når enkelte er på besøk og de sitter ved pc. Utrolig hva noen jenter på 7-8 år kan søke på når de er på internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...