Gå til innhold

hva skal nurkene hete??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er dere ikke alene om. Jeg har kommet med en drøss med forslag, mens samboeren har hengt seg opp i ett(!) som han ikke klarer å legge fra seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min sier Aurora... Synes det passer fint til Nikolay, som storebror heter... Men ingenting blir bestemt før vi ser henne...

 

Ellers er alternativene:

Nora-Sophie

Lotte

Susanne

Sunniva

Christiane

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaen er med på Aurora, men de andre navnene er det litt delte meninger... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kom far med forslag omtrent før jeg ble gravid, og jeg var fornøyd med forslaget..

Såååå, da blir det Frida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nesten helt bestemt på at det blir en liten Elias, men vil ikke bestemme oss 100% før han har kommet til verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg vi venter på Selina :-) Har alltid elsket det navnet, så da vi fikk vite at vi venter jente har jeg holdt en knapp på Selina, og det gjør sambo og. Men, som mange av dere poengterer, vi bestemmer oss heller ikke før vi har møtt henne!

 

men likevel... det blir nok storebror Lukas og lillesøster Selina :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Jonas, venter en liten Marte 9 juni. Men håper på å fø et par dager før, som sist...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror vi får en Tobias. Han har to eldre stesøsken som heter Nora og Joans. Jonas skulle egentlig hete Tobias, men jeg tror det er nå det først kommer en Tobias!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer det ei lita snuppe som skal hete Erle. Storesøster heter Nora Eivor, blir bare kaldt Nora, så vi går for kun et navn denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har så mange navn/alternativer og vi klarer ikke å bestemme oss. Da vi ikke viste hva det ble sa vi bare Kåre-Beate.. Svigermor var helt fortvila :-). Etter ul i uke 20 fikk vi vite at det ble en jente og lista ble lang. Kortet den ned litt og står igjen med disse:

* Vilja

* Linde

* Vilde

* Johanna

* Konstanse (etter mormor som døde i 2004)

* Mille

 

Vi sliter enormt og har funnet ut at vi skal vente til hun ser dagens lys.. Mulig at hun ser ut som en Maja :-)..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig har vi bestemt oss=) det blir en liten Sara=)vi har Sindre fra før så synes de navnene passer bra sammen også..eneste som skulle komme i veien for navnet er hvis det dukker opp en bedre alternativ vi begge faller pladask for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter en gutt og en jente,og tror de skal hete

Leander og Elida,eller Anine;) klarer ikke helt å bestemme meg hvilket av jentenavnene jeg vil ha. Håper jeg 'ser' det når hun kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ventes det en Aleksander i juni.. Navnet har aldri vært oppe til diskusjon og godt er det. Vi har valg å følge et generasjonsnavn i tillegg, så da passet aleksander med det, pluss at det er også et gårdsnavn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sitter igjen med 3 navn på listen som vi liker begge to:)

 

*Elise

*Sandra

*Linnea

 

Men må nok se henne før vi bestemmer oss helt ja:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi blir heller ikke enige, men vi har sagt at vi ikke bestemmer noe helt sikkert før vi ser gullgutten vår. Vi har begge hver vår favoritt så vi får se om vi blir enige når vi ser han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...