Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Nå er det 15 dager siden jeg hadde en ma og utskraping,men graviditetstesten er fortsatt positiv.Litt svakere nå heldigvis..føler at jeg blir litt utålmodig.Vil ha tilbake syklusen min og vite når jeg har el igjen..Hvordan er det med dere andre som har opplevd det samme ?
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hei! Her er det 25 dager siden utskraping og jeg tester fortsatt positivt (men svakt nå da) etter MA. Jeg var 12 uker på vei med tvillinger når det ble oppdaget MA og fikk utskraping 2 dager etter det, så har masse, masse hcg i blodet og urinen!!! Jeg trodde jeg hadde EL-smerter for ca 12 dager siden (min første blødningsfrie dag etter utskrapingen) og hoppet til køys med min kjære - håpet på det beste! Var på Gyn på sykehuset for 9 dager siden og han bekreftet EL og at syklusen er normal og alt så normalt ut i livmoren. Hvis det er riktig at jeg hadde EL for snart 14 dager siden, forventer jeg IKM til helgen. Testet fortsatt svaaaaak, svaaaakt positivt i stad - men tror det fortsatt er rester fra forrige svangerskap - testet meg på søndag som var også, altså 3 uker etter utskraping - fortsatt den svaaaake, svake positive testen. Så jeg venter også på at testen skal bli helt negativ og at jeg får tilbake mensen - men håper samtidig at vi greide å treffe EL og at jeg blir gravid fort igjen. Skal teste igjen om ett par dager og se om testen blir svakere eller sterkere. Er den sterkere er jeg jo gravid igjen og håper selvsagt på det =) I hvilken uke mistet du? Går det bra med deg? Ønsker deg lykke, lykke til =) Klems
Babydarling,og-Noah2010 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Hei,så da vet jeg at man kan ha el selv om man tester positivt på hcg,det var jo bra.Jeg mistet når jeg var 9+4,fikk utskraping samme kveld som ul. Nå begynner jo dagene å gå bedre,vi hadde ikke fortalt noen om graviditeten men har valgt å fortelle at vi har mistet.Det er nemlig så mange rundt oss som "maser" hele tiden på når det skal bli vår tur,så nå føler jeg litt lettelse for de er mer forsiktige nå.Slipper det presset liksom... Du da,hvordan går det med deg ? Håper hcg nivået bare stiger nå da Lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei igjen =) Det går bra med meg! De første 14 dagene gråt jeg mye, men så bare bestemte jeg meg for at jeg skulle bli gravid fort igjen og komme meg videre - så det går veldig fint nå synes jeg... Vi fortalte det jo til alle når jeg var 11 uker på vei og første jordmortime var over - jeg hadde fått helsekort osv, alt var jo bra (trodde vi!!!). Så jeg fortalte det til jobben samme dag, og alle venner/bekjente og øvrig familie. Alle var bare sååå glad, så kommer "bomben" uka etter når jeg skulle på tidlig UL i uke 12 for å få nærmere bekreftelse om jeg hadde flerlinger i magen. Så var jo ett kjempesjokk kan du tro!! Hadde ingen smerter, ingen blødninger og ingen tegn på at noe var galt i det hele tatt - gikk inn på UL timen med forventninger om det var en eller to i magen og vi skulle snakke om forløsningsmetode (de anbefalte keisersnitt siden forrige fødsel var noe komplisert) - så å gå ut derfra med ingenting og time til utskraping 2 dager etterpå var rett og slett for jævlig... men alt går seg til. Måtte jo fortelle alle sammen at det gikk galt da, var skikkelig kjipt og neste gang jeg blir gravid skal jeg prøve å skjule det helt til uke 18 når jeg har vært på ordinær UL og sett at det går rette veien... man har jo ingen garantier da heller, men skal ihvertfall prøve å vente med å fortelle det lengst mulig =) Håper vi får en spire snart begge to, og neste gang skal den spire og gro i hele 9 mnd =) Lykke, lykke til =) Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå