klar for andremann Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Fikk dere vite om det var gutt eller jente? Jeg skal på ultralyd i mårra og er da 13 uker.
Tidemann Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg var tolv uker da jeg var,han spesialisten var ikke vilig til å se etter engang,han mente det var altfor tidlig å si og derfor vile svaret bli så ymse...
*toppris* Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 jeg var når jeg var 13+6, men den lille ville ikke vise seg frem... hadde fåtg vite dersom h*n ikke låg med bena i kryss og navlestrengen mellom... med tanke på det som har komt opp ang abort pga feil kjønn vil nok flere og flere reservere seg mot å si det.. her i bergen har det blant annet komt ut skriv om at man ikke skal si det... (legen min som sa etter jeg hadde vært på tidlig ul)
klar for andremann Skrevet 1. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2009 Ja, det har jeg hørt også at dem ikke vil si det pga abort ved feil kjønn. Men dette kom før jeg fikk nr 1, og da jeg var på tidlig med han ville han ikke si det fordi han var i tvil, og på den ordinære viste hu oss, og sa hu var helt sikker.
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 jeg var¨på UL i uke 12. da ville ikke legen si hva det var fordi hun sa de var så like på det stadiet. jeg så jo gutt. hehe. men alle hadde vist utovertiss så tidlig. så kan like gjerne være jente. det er også en av grunnene til at de ikke vil si noe, vanskelig å se hva det er på så tidlig stadium....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå