Gruffalo:-) Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hva driver dere med i så fall? Og hvordan kom dere på ideen til å starte noe hjemmefra?
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Drev med salg for noen år sia... Skal du starte noe så få registert et enkeltmannsforetak i brønnøysund registeret, les deg opp på renskap ( blir kostbart hvis man må leie inn folk i starten, og det kan bli minst like kostbart hvis man gjør feil) for å være ærlig så er det ikke lett å tjene gode penger på sånt, da må man være veldig oppfinnsom. Det finnes et utall internettbutikker i dag, så der er det mange om beina. Glem barneklær, undertøy ol....skal du tjene penger så må du tenke anneledes og litt nytt. Skal du leve av dette så kan du heller ikke ta for mye sjanser hvis du ikke har endel kapital å skyte inn selv. IKKE bland privat økonomien din og forettningsøkonomi. Før regnskap og hold disse adskilt. Pass på at alt føres opp, fra frimerker til telefon på firmaet. Finnes mange bøker og mye på nett man kan lese...kurs osv...
Gruffalo:-) Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Mmm.. Kan tenke meg det er litt vanskelig ja, men det hadde jo vært veldig gøy da:-) Oppfinnsom ja, hva kan man selge på internett eller i en nettbutikk som folk er villig til å kjøpe og som ikke allerede florerer fra før..? Tips? Jeg har en mann som jobber innen økonomi så den biten er grei, og jeg er ikke avhengig av å tjene så veldig mye penger, bare litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå