Gå til innhold

Feilslåtte sex-planer og gruff....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld etter min kjære hadde tatt kveld så alt for tidlig for meg ( han må legge seg kl 21) så fikk jeg den gode ideèn at jeg skulle fiffe meg opp etter alle kunstens regler for å vekke og forføre kjæresten min.. Ivrig gikk jeg til verk med høvel både hist og pist, scrubbkrem og smøring etter alle kunstens regler....god lukt og inntok min sorte silje neglisje...målbevist mot soverommet for å "få meg en beta"....og HVA finner jeg??? Joda, der lå hun....Igla sjøl ja....breia seg ut igjen må MIN plass....grrrr....klok av skade etter tidligere forsøk på å flytte på den vesle furia så måtte jeg bare tasse slukøra inn på klesrommet å skifte til flanellpysjen.

Fikk smøget meg opp i senga på de ledige 20cm ytters på kontinentalmadrassen ( de som har myek kontinentalsenger vet vel at denne kanten er noe myk og gir litt etter) Og der ble jeg mer eller mindre "hengende" resten av natta mens jeg klamra meg fast i lakenet å prøvde å skumpe ungen cm for cm lengre inn for å få plass til hele meg...for det er ikke moro å sove med rumpa hengdende i løse lufta heller.

Ble heller lite søvn...så i kveld tor jeg at jeg hopper rett i flanellen med en gang...å planlegge annen moro er i hvertfall poengløst.....gruff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoho, jeg kjenner igjen "kanten" ja!!!

Bedre lykke neste gang ;o)

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAH!!!

Jepp, jeg kjenner til de ytterste cm på kontinentalmadrassen....

Tusen takk for en fantastisk morsom start på dagen:-)

En god latter forlenger livet sier de, og for meg som er så gammel hjelper det godt:-DDD

Synes jeg ser deg....heheh, beklager at jeg ler altså.....hohoho

Skrevet

Åh, Ugl@, det er jo bare SÅ småbarnsfamilie :oDDD

Utrolig bra skrevet, selv om det nok helst skulle vært uopplevd :o)

Onsdagsklem til deg!

Skrevet

hehe....ser det komiske i det selv nå, men jeg kan love jeg var skuffa og en smule irritert der jeg lå med den vesle inntrengeren ved siden av meg. Er jo rimelig typisk...

Skrevet

heeh..takk for den.

Det hyles jo å skrikes fra samlivseksperter at småbarnsforeldre må ta vare på samlivet og vær mer impulsive....jo takk....prøve jo på det, men vanskelig med en sabortør som er utstyrt med "sex-radar"....

Skrevet

Hehe, jeg kjenner igjen den der... Gode intensjoner som blir fullstendig knust av baby som sover på feil sted evt hyler hele kvelden slik at stemningen er ikke tilstedeværende...

Skrevet

hahaha... artig å lese! lykke til neste gang! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...