MissAntrop Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Har for første gang prøvd en slik test. Stod at jeg skulle begynne å teste på dag 9 med 26 dagers syklus. Tenkte det var tidlig og begynte å teste i går, dag 10. Der lyste det opp positiv EL test så da var det bare en ting å gjøre Men jeg lurer, var det flaks at jeg traff rett på eller bør jeg ikke stole 100% på den?
Lotta2010x2012 Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 De fleste har positiv test i to dager, så hvis du får negativ i morgen, så kan det nok tenkes at den også var positiv på dag 9 også. Det kommer jo litt ann på hvor lang syklus du har, var det du eller et forslag på pakka som var 26 dager syklus? Det skal jo være ganske sikkert, den skal jo indikere på at en eggløsning nærmer seg, iløpet av 12-36 timer er det vel.. Jeg brukte den en pp, og jeg får utslag på de samme dagene med andre el tester også=) Lykke til!
MissAntrop Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Ja, var forslag på pakken som viste på hvilken dag man burde begynne å teste med ulike sykluslengder. Jeg har en særdeles pålitelig syklus på 26 dager. Får ta en test i dag igjen og satser på at den fortsatt er positiv. Synes denne testen var så super - slipper å stå og myse etter om den ene streken er sterkere enn den andre,
2 prinser i huset Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Jeg har konstant positiv test av CB digital EL test, jeg... Har pcos, og det slår visst inn på den.. Så ifølge den har jeg EL hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå