nurke87 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Endelig har vår dag med ultralyd kommet Gleder meg masse masse, samtidig som man blir litt nervøs. Håper vi får vite at alt står bra til med den lille, og noe annet gidder jeg ikke tenke på før det eventuelt er et faktum. Så nå skal jeg fram til klokken 12.30 bare gå å glede meg! =)
*mamzn* Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Så utrolig spennende!! Vi skal også idag,kl 11.00 Gledgruer os vi også,men har en god følelse! Er i uke 18 idag Håper bare alt er bra og at vi ikke blir satt så veldig tilbake på terminen..har 5.september nå enn du?
nurke87 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Har også en god følelse Håper heller ikke at vi blir satt tilbake på termin... Nå har vi termin 29 august Må få rapport senere i dag da! =)
Johan Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Lykke til begge to. Jeg skal på fredag. Snaaart!
*mamzn* Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Så utrolig spennende!! Vi kom hjem nå-og bebisn var kjeempefin,å frisk og rask! Ny termin ble 4.sept-weee- å hun mente det ble ei jente til vi har 3 å tydligvis snart 4 må også få høre senere-å på fredag Johan
*mamzn* Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Lykke til - er såå kjepespent å få høre fra dere
nurke87 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2009 Alt så veldig fint ut på ultralyden =) Å lille bebis var helt propell så det var nesten vanskelig å få et bra bilde Men jeg er bare kjempeglad for at den er aktiv Den vinket til oss med både handa og tærne I tillegg knyttet den neven til oss Så skulle hun prøve å gi oss et 3d bilde av ansiktet, men da la bebisen hånden over ansiktet =D Kjønn ville vi ikke vite
nurke87 Skrevet 1. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. april 2009 Og termindatoen ble akkurat det samme som vi hadde trodd 29.08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå