*Mo9cA* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Hvorfor MÅ alle si det?? Er jeg ikke klar? Trodde jeg var klar for 15 mnd siden når jeg sluttet på pilla jeg!!! Har ikke jeg og sambo det bra nok sammen? Har vi ikke stort nok hus? Fin nok bil? Nok penger? Mat på bordet? Nok kjærlighet til ett lite barn? HVORFOR SKJER DET IKKE NOE??? Vi prøver og prøver, men det skjer jo ingenting. Nå har jeg jo egentlig "lov" til å begynne med utredning også siden vi har prøvd over 12 mnd, men jeg vet ikke om jeg tør:-S Er så sliten å lei va hele greia nå!!! Sover dårlig om natten og går i ørska hele dagen. Dårlig matlyst og uggen konstant. Hadde trodd at prøvetiden skulle være koslig og spennende, men der tok jeg jommen feil ja! Kvisete, hormonell og med vonde pupper konstant er jo bare noen av de herlige bivirkningene av å ikke gå på pilla. Fin pris å betale egentlig, men det hadde jo vært litt kjekt om premien som kom kunne holde seg i magen også da isteden for at jeg må miste i SA hele tiden(2 ganger). HVORFOR?????? Hilsen fra en frustrert
Musemor med tre søte små Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Uff, stakkars, vet ikke helt hva jeg skal si. Sender deg en stor trøste klem!!!!!
attpåklattimagen:-) Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Kjenner følelsen ja..... Vi har ikke prøvd så lenge som dere, men føler også at mye av den 'koselige prøvetiden' blir skyvd bort av el testing, plikt sex, falske symptomer, kiling i magen og stort håp før g-test og den jævlige nedturen da den blir negativ..... Later som (utad) at jeg tar det med ro... MEN JEG VIL OGSÅ HA SPIRE I MAGEN NÅ!!!!!!! Jeg er et skikkelig hormontroll om dagen. Er 11 eller 12 dpo og tester fortsatt negativt...... Ønsker oss alle lykke til i letinga etter et lite under:o) Eller vil jeg bare si at vi blir vel gravide da tiden er inne. heheheheh! Stor klem..
*Bambi + spire* Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Kjære deg.. Jeg føler med deg, er slev veldig frustrert om dagen. Skulle hatt besøk av TR på søndag 29. mars, men hu har ennå ikke dukket opp og testene jeg tok på mandag og igår var blendahvite.. Hvofor kan ikke mensen komme til rett tid hvis den uansett skal komme og hvis ikke den skal komme hvorfor kommer det ikke opp to rosa fine streker på testen da???!! Skjønner du? Nå nærmer det seg mai, jeg har jo følt en veldig sterk forbindelse mellom deg og mai mnd i forhold til graviditet, blir spennende å se. Jeg er sikker på at dere får det til snart! Skjønner at det kan være vanskelig å starte med utredning, har tenkt litt på det selv, hvis vi skulle få en 12 pp (Hvis tanta dukker opp snart så går vi inn i 7 pp). Men kanskje det kan være godt å få noen svar og litt hjelp. Du har lov til å være frustrert og lei deg, og det er urettferdig at man ikke får beholde spiren når den endelig sitter, selv ble jeg uplanlagt gravid ifjor sommer, men når jeg først va blitt det så var det ikke tvil om at den var ønsket, dessverre mistet vi i ma:( Leste en artikkel i går på klikk. no der det sto at etter 24 mnd prøving var 90% blitt gravide, så mulighetene er jo STORE for at dte vil klaffe, bare synd at det tar tid!!! Den dagen man bestemmer seg for at nå skal vi prøve å få et barn så er man jo helt klar for det (som regel) og forventer kanskje ikke at det skal ta så lang tid, ofte tar det mye lenger tid enn man tror!! Sender deg mange klemmer og krysser fingrer og tær for dere!
*Bambi + spire* Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Det gikk visst litt fort i svingene her når jeg så innlegget ditt, blandet nickene litt. Så du får se bort ifra noe av det jeg skrev. Måtte bare si ifra så du ikke blir helt forvirret stakkar!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Jeg er såå enig! Og de som sier sånne ting, har ikke kjent på det å være prøver!
Tweak Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Jeg kjenner at det bobler over noen ganger, spesielt når til og med min mor, som måtte gå barnløs i 12 år før jeg kom til verden, prøver seg med å si at jeg skal slappe av for da skjer det sikkert av seg selv. What??? Stresset hun i 12 år kanskje? Akkurat som om det slutte å tenke på å bli gravid skal gjøre det lettere å få kroppen til å lage eggløsning. Er ikke noe jeg kan gjøre! Og jeg stresser ikke, selv om jeg tenker baby 24/7. Er forskjell på å ha fokus på noe og å være stresset over noe... Tør nesten ikke fortelle min mor om hvilke medikamenter jeg får og sånn nå, selv om jeg egentlig kan fortelle henne det meste.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. april 2009 #8 Skrevet 1. april 2009 Ja, det er stor forskjell på å tenke på baby og å stresse med det... Min akupunktør sier at jeg gjerne må tenke masse på baby og gjerne forestille meg at jeg er gravid..for det å være mentalt innstilt på det skal visstnok bidra positivt og gjøre kroppen mer klar for og forberedt på en graviditet.. Det setter i gang hormoner som kan gjøre det lettere for kroppen å bli gravid og å takle graviditeten. Vet ikke om det stemmer, men det virker logisk synes jeg.. Jeg kommer nok ikke til å fortelle min mor at vi prøver.. For jeg orker ikke å høre på noen råd og tips fra henne.. Hun og søstra mi blir så lett gravide. Mamma ble gravid to ganger med spiral. Og søstra mi ble gravid på første forsøk begge gangene. Bare jeg som ikke er like fruktbar.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå