Solstråle77 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 I dag er jeg 28 uker på vei og hopper over hit i 3.trimester - mulig jeg er en dag for tidlig, men det blåser jeg i for dennne dagen er STOR!!!!!!!!!!!!!!!!. Dette er en dag jeg har ventet på i en uke - siden jeg ble lagt inn pga fare fare for ekstrem prematur fødsel. Prinsessa holder seg fortsatt inne i magen, livmorhalsen er stabil (den er fortsatt kort og jeg må bare ligge. Får kun gå på do)o g jeg blir flyttet hjem til mitt lokale sykeshus fra Rikshospitalet i dag... Er overlykkelig. Rart hvordan man får nye perspektiver på ting når slike ting skjer.. Satser på at jeg blir her inne i minst 10 uker til, gjerne 12.. Har hatt et tøft svangerskap, men skal nå nyte hver time og hver dag som går..
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Så flott!!! Masse lykke til videre så får vi håpe prinsessa di finner ut at mammas mage er best i mange uker til
Juni prinsesse Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Så bra ) Hver dag som går er en liten milepæl for deg nå... Kiropraktoren min påpekte til meg at barnet hadde best av å være i magen til over uke 30. Det er jo ikke så fryktelig lenge til. Og husk at det går veldig bra med de fleste som blir født for tidlig også. Men jo lenger du klarer å "knipe igjen" jo bedre ;o) God påske. Nå har du verdens beste anledning til å kose deg med gode krimbøker og bruke tiden på å lade opp til det som skal skje. Ta godt vare på dere begge to da )
Gjest Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Så herlig da!!!! Gratulerer så mye - dette går så bra!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 1. april 2009 #5 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye!!!! Hopper inn hit i dag jeg å Svangerskapet mitt har heldigvis forholdt seg nesten problemfritt hittil. Bortsett fra bekkenløsdning, kvalme og halsbrann da... Men skal ikke klage så lenge lillegutt vokser og gror og har det bra i magen til mor. Lykke til videre i svangerskapet!!!!
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 1. april 2009 #6 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer så mye ! Å komme inn her er forståelig nok ennå mer milepæl for deg enn for oss andre :-) Her krysser vi fingrene for at prinsessa di holder seg i magen i mange uker til - det er jo veldig godt å være der inne da - er jo så kaldt og lyst og bråkete og stort her ute ;-) Masse masse lykke til videre !!
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 1. april 2009 #7 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer! Da har vi termin nokså samtidig, selv om du mest sannsynlig kommer til å føde før meg. Jeg har født rett rundt termin to ganger før, så regner med at det vil jeg gjøre også denne gangen. Lykke til videre - og knip igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå