Solstråle77 Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 I dag er jeg 28 uker på vei og hopper over i 3.trimester. Dette er en dag jeg har ventet på i en uke - siden jeg ble lagt inn pga fare fare for ekstrem prematur fødsel. Prinsessa holder seg fortsatt inne i magen, livmorhalsen er stabil og jeg blir flyttet hjem til mitt lokale sykeshus fra Rikshospitalet i dag... Er overlykkelig. Rart hvordan man får nye perspektiver på ting når slike ting skjer.. Takk for alle gode tanker jeg har fått her inne, og om jeg holder meg i 3.trimester enn stund sees vi der etterhvert. Lykke til alle sammen!!
Gjest Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer Og så flott for deg å få være nærmere familien din. Håper tulla di holder seg på plass en god stund til, slik at dere får en stor og fin jente Lykke til med overflytting og videre graviditet
Ungspika_m_gutta Skrevet 1. april 2009 #3 Skrevet 1. april 2009 Gratulerer:) Og masse lykke til videre - håper det enda er en stund til snuppa melder sin ankomst ) Krysser fingrene for deg!
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 GRATULERER med 28 fullgåtte uker! Skal krysse fingrene for at hun klorer seg fast inni magen din, en god stund til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå