Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

smekke i barnehagen? Drikker de av tut-kopp? Har dere evt. selv med dette?

 

Det skal nå være mye rart enn lurer på når en snart skal sende sine små avgårde...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I barnehagen vår har de både smekker og tut-kopper.

Tror det varierer fra bhg til bhg, ring å spør

Skrevet

De hadde smekker i barnehagen til de gangene det ble servert "klinete" mat. Hva barna skulle drikke av tok vi med selv, men de øsnket i det lengste at barna drakk av vanlige kopper, men det er jo ikke alle små tasseladder som greier dette så tidlig.

Vi hadde med tutekopp som hun brukte i ca 2mnd før hun greide å håndtere en vanlig plastkopp selv.

Skrevet

vi har smekker og tutekopp...dersom foreldrene ønsker å bruke andre ting enn det vi har..så er det fullt mulig å ta med...

Skrevet

De har smekker og tutekopp i barnehagen hos oss, men siden lillegutt ikke skjønte å drikke av tutkopp med hard tut, hadde vi med brakt en flaske og litt senere en en tutkopp med myk tut som de også lettere kunne se om han fikk i seg mye.....de ble hjo tatt hjem etter hvert. Måtte også improvisere litt med vannflaske...ikke alle er like lette å drikke av, men fant en liten imsdal flaske som han klarte å drikke av.

 

Nå er han veldig dårlig på å spise, så nå spurte bhg om jeg ikke kunne sende med grøt som de kunne varme opp, for det spiser han i allefall.

Skrevet

Smekker og tutkopper har de i bhg her, men vil helst at barna drikker av vanlig kopp/glass.

 

Jentene våre har drukket av vanlig glass når de har startet på bhg. Har aldri brukt tutkopp, begynte rett på glass da de var ca 5 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...