Nerak 2x pp Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Er det noen som har vært gravide, men har hatt mensen med kraftige smerter. Er på dag 3 med mensen, men forskjellig fra de andre jeg har hatt i livet. Er kvalm, har stikninger i magen, føler at nedre del av magen er helt "sprengt", og føler at den eser i løpet av dagen. Syns det er helt latterlig egentlig å håpe/tro at jeg er gravid. (Skal ha ICSI en gang til høsten) Men syns det er noe rart med kroppen.
englebasse Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Jeg ville ringt til legen med en gang. Det kan hende at det er en SA, men det trenger ikke være det. Eg hadde en SA 3. januar i år. Det var ikke noe kjekt. Eg blødde, vondt og eg følte meg tom. Det legene sier er at man skal sjå om der er klumper i blodet eller om det er "rent". Er der klumper er det store sjanser for at det er en SA, er der ikke er der forsatt en sjanse for at du forsatt er gravid. Men få en time til legen. Håper det ikke er en SA. lykke til.
Nerak 2x pp Skrevet 1. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2009 Har ringt legen og sa at jeg har hatt vondt i magen i tre dager, og at jeg får knall vondt sånn plutselig når jeg må tisse. Det siste syns sekretæren hørtes noe bra ut. Klarte ikke dy meg, og måtte tisse på pinne, men den var lik alle de andre jeg har tisset på de to siste årene..
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 1. april 2009 #4 Skrevet 1. april 2009 Hei, ei venninne av min lillesøster fikk en liten gutt nå i februar.. hun fant ut i desember at hun var gravid. Hun har hatt mensen og festet som vanlig hele tiden. (hun går siste året på videregående skolen). Eksen til en kollega av meg fant heller ikke ut at hun var gravid før i 7 mnd.. enda hun var hos legen flere ganger for å finne ut hva som var galt. hun hadde også mensen hele tiden. De tok ultralyd flere ganger og så ingenting. Hun fikk to friske og fine jenter noen uker senere. så er alltid et liten håp:) Lykke til. Vet ikke om det hjalp noe, men det kan skje:D
Nerak 2x pp Skrevet 2. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2009 Føler hele nedre delen av magen er stinn hele tiden, og det "sprenger" litt. I dag har jeg også murringer i ryggen, noe jeg ikke pleier å ha ved vanlig mens. Har blødd friskt blod, uten så mye slim (beklager detaljer), slik som det pleier å være. Er bare litt uvel til tider i dag. Hadde et humør uten sidestykke i går. Alt var bare pyton, seløvfølelse som en most maur, og utrolig trøtt. Tror kansje kroppen later som om den er gravid.. ha ha
bolla piggsvin Skrevet 2. april 2009 #6 Skrevet 2. april 2009 hei hei..stikker innom her en tur da jeg lurer på ting selv.har en datter på 2.. har vært kvalm i ca 4 uker nå.konstant..verst om mårningen. fikk mensen litt tidligere en vanlige,synes den var veldig rar,bløddemer en vanlig. er enda kvalm .har tatt 2 tester som var negative...
Nerak 2x pp Skrevet 2. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2009 Hmmmmm Ikke vært sånn kjempestinn i magen i dag, men nå i kveld har det stikki en del i magen. Litt midtpå, og litt på siden. Fortsatt litt sliten Lurer på om jeg skal ta entest i morgen tidlig, med morgenurin...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå