Sistah*G07*J09* Skrevet 1. april 2009 #1 Skrevet 1. april 2009 Skal til gynekologen om 45min!!! Gleder meg som en liten unge!!!! Satser på at alt står bra til med litte knøtte Tenkte jeg skulle ta en aprilspøk på mannen min, å si at gynekologen så to små gull i magen.....hehehe....
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 1. april 2009 #2 Skrevet 1. april 2009 Hehe, lykke til da! Mannen får vel litt panikk da? hihii..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå