Gå til innhold

Hvor mange dager igjen? Onsdag 1. april :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har att 11 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager her :)

Skrevet

83 laaange dager...Syns tiden går så sakte..men det er kanskje bra, for da kan jeg jo rekke over alt =)

Skrevet

7 dager igjen her. Endelig april, så nå kan babyen bare komme:)!

Skrevet

Overtid...

-8 etter ultermin

-19 etter min egen og ul uke 16

Men etter å ha blitt GRUNDIG strippet i går (strippet meg uten stopp i ca 5 min) så sitter jeg her med rier faktisk :) :) :)

Så blir nok 1. eller 2. aprilbarn på meg!!!

Jippi!!!

Skrevet

28 dager igjen til termin ;D

Mamma fødet både første og andreman 2 uker før termin så kanskje jeg er like heldig :D :D

Skrevet

30 dager igjen...blir snart gaaaaaaaaaaaaaaal............

Skrevet

41 dager!

Så da oppfyller jeg kriteriene for å være høygravid i morgen. DET er en betegnelse jeg føler passer godt nå.

Skrevet

49 dager igjen i dag :))) Hihi

Skrevet

Endelig er vi i april ..!! Denne måneden blir jeg mamma.jaaaa!:))

Har 22 dager igjen :) men blir antagelig satt igang før, om noe ikke skjer pga svangerskapsdiabetes...ikke lenge til den lille prinsen min er her :))

Ha en strålende dag damer !!:)

Skrevet

13 dager til termin idag!!:)

Skrevet

60 dager.....

Føles både kort og lenge! I tillegg til jeg har følelsen av av jeg ikke kommer til å gå helt frem...

Skrevet

13 dager igjen!!..Når jeg leser alle innleggene her får jeg følelsen av at hle fødselsprosessen tar fryyyyktelig lang tid..assa fra modningsrier til man er ferdig..huff, gruer meg..

Har forferdelig lyst til å lage en aprilspøk til venner og kjente om fødselen i dag merker jeg..."Kåre-karsten kom til verden..."..kansje ikke SÅ gøy..hehe..men må jo finne på ett eller annet i denne soseperioden...vente vente..

Skrevet

81 LANGE dager igjen.. Men av erfaring vet jeg at dagene flyyyyyr når det begynner å bli vår.

Skrevet

27 dager igjen...

Skrevet

overtid og på -6 nå. skal på ullevål i morgen til overtidskontroll.

Skrevet

3 dager igjen til termin....

Skrevet

39 dager igjen:)

Skrevet

1 dag igjen her:) Prøver å innstille meg på å gå noen dager til. Førstemann kom 8 dager etter termin..

Skrevet

Termin i dag.....!!! :-)

Veldig innstilt på å gå over med god margin pga søster og mor gjorde det, men håper, håper, håper... Så klar for å møte lillegutt...

Skrevet

I dag er vi ihvertfall i riktig måned :) 28 dager igjen til termin. Førstemann kom 3 uker før terminen, men er man så heldig to ganger på rad??

Ha en strålende vårdag jenter :)

Skrevet

1 dag igjen, men regner nå med at det blir overtid.... Blir i hvertfall ikke en aprilspøk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...